X

ELECTRICA: Importanta ATENTIONARE Oficiala de ULTIM MOMENT in Atentia Clientilor din Romania

ELECTRICA, binecunoscutul furnzior de servicii de energie electrica pentru milioane de romani din toata tara, a decis sa-i informeze pe consumatori ca, in zilele de 1 si 2 ianuarie, declarate nelucratoare la nivel national, programul de lucru cu publicul va fi suspendat.

ELECTRICA transmite ca aceasta masura este luata pentru a respecta reglementarile legale si pentru a oferi angajatilor companiei posibilitatea de a petrece timpul alaturi de familie si cei dragi. Activitatea normala va fi reluata in data de 3 ianuarie, conform programului specific fiecarei entitati organizatorice din cadrul companiei.

ELECTRICA asigura clientii ca echipele operative ale Distributie Energie Electrica Romania (DEER) vor ramane mobilizate in permanenta pentru a garanta continuitatea alimentarii cu energie electrica. Interventiile rapide si eficiente vor fi realizate in cazul unor defectiuni neprevazute, astfel incat sa fie minimizate disconforturile pentru consumatori.

ELECTRICA: Importanta ATENTIONARE Oficiala de ULTIM MOMENT in Atentia Clientilor din Romania

In cazul in care apar probleme legate de alimentarea cu energie electrica, Electrica pune la dispozitia clientilor sai mai multe optiuni pentru semnalarea acestora. Consumatorii pot apela telefonul prefix judet + 929 pentru raportarea directa. De asemenea, serviciul TELVERDE este disponibil si impartit pe zone geografice.

Pentru Transilvania Nord, judetele Bihor, Bistrita-Nasaud, Cluj, Maramures, Satu Mare si Salaj, numarul de contact este 0800.400.929. In Transilvania Sud, judetele Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures si Sibiu, consumatorii pot apela la numarul 0800.500.929. In Muntenia Nord, care include judetele Braila, Buzau, Dambovita, Galati, Prahova si Vrancea, numarul disponibil este 0800.500.205.

Electrica subliniaza importanta sigurantei si confortului clientilor sai, punand pe primul loc nevoile acestora chiar si in perioadele de sarbatori. Prin mobilizarea echipelor sale de interventie si prin disponibilitatea unor canale eficiente de comunicare, compania isi reafirma angajamentul de a oferi servicii de calitate superioara.

Clientii sunt incurajati sa utilizeze resursele puse la dispozitie pentru a raporta orice problema si pentru a beneficia de suportul profesionist al echipei Electrica. Astfel, perioada sarbatorilor poate fi traversata cu incredere si fara intreruperi semnificative in alimentarea cu energie electrica.

Redactia iDevice.ro

This post was last modified on ian. 2, 2025, 8:54 AM 08:54

Disqus Comments Loading...