X

ING Bank: Importanta Informare Oficiala de ULTIM MOMENT Vizand si Clientii Romani

ING Bank, una dintre principalele institutii financiare din Romania la ora actuala, dezvaluie in mod oficial pentru milioane de clienti din tara ca a fost desemnata lider in sectorul bancar local in ceea ce priveste loialitatea clientilor, conform raportului Global Banking Benchmarks Report, realizat de platforma NPS Prism, parte a companiei de consultanta in management Bain & Company.

ING Bank aduce in atentie ca acest studiu, efectuat in premiera in 22 de tari, a analizat rezultatele sondajelor efectuate printre consumatorii de servicii bancare, evaluand sentimentul acestora fata de produsele „cont curent” si „cont de economii”. In acest context, ING Bank Romania a obtinut prima pozitie pentru produsul „cont curent”.

„Ne bucura foarte mult aceasta recunoastere din partea clientilor, mai ales ca 2024 este un an aniversar in care ING Bank sarbatoreste 30 de ani de activitate pe plan local. Misiunea noastra, de a oferi excelenta in experienta oferita clientilor si de a inova in permanenta prin digitalizare, a fost astfel indeplinita. Acest lucru ne motiveaza ca, in fiecare zi, sa ne straduim sa oferim servicii din ce in ce mai bune,” a declarat Roxana Petria, Tribe Lead Customer Engagement, Retail Banking, ING Bank Romania.

Aceasta a subliniat contributia echipei ING in obtinerea acestei distinctii: „Suntem recunoscatori celor 1,8 milioane de clienti care au aratat ca ne sunt loiali si care apreciaza modul in care am construit experienta lor in utilizarea conturilor curente de la ING Bank. De asemenea, le multumim celor aproximativ 4.000 de colegi care lucreaza pentru brandul ING si au muncit din greu pentru a oferi clientilor nostri cele mai bune solutii pentru nevoile lor.”

ING Bank: Importanta Informare Oficiala de ULTIM MOMENT Vizand si Clientii Romani

ING Bank nu a fost singura banca premiata, iar asta deoarece aceasta distinctie a fost obtinuta si de alte entitati ING din Polonia, Spania si Germania, subliniind performanta constanta a grupului ING la nivel global in ceea ce priveste loialitatea clientilor.

Raportul Global Banking Benchmarks, realizat pentru prima data la nivel global in 2024, ajuta bancile sa evalueze performantele de loialitate in functie de tara si regiune. Prin compararea rezultatelor intre diferite piete, raportul ofera o perspectiva detaliata asupra modului in care variaza loialitatea clientilor si asupra factorilor care influenteaza experientele pozitive.

Acest studiu scoate in evidenta modul in care bancile reusesc sa ofere experiente satisfacatoare in utilizarea produselor bancare populare, precum conturile curente si conturile de economii. Autorii raportului au subliniat ca identificarea punctelor forte si a celor care necesita imbunatatiri contribuie la dezvoltarea unor strategii eficiente pentru cresterea cotei de piata.

Raportul s-a bazat pe date colectate intre trimestrul al treilea din 2023 si trimestrul al doilea din 2024. Elaborat de Bain & Company, creatorii indicatorului Net Promoter Score (NPS), studiul utilizeaza aceasta metoda pentru a masura satisfactia si loialitatea clientilor. In mod specific, raportul pune accent pe pNPS (product Net Promoter Score), care evalueaza satisfactia clientilor fata de conturile curente si de economii.

Prin performanta obtinuta, ING Bank Romania isi consolideaza pozitia de lider pe piata locala, demonstrand ca inovarea si atentia constanta la nevoile clientilor reprezinta fundamentele succesului pe termen lung.

This post was last modified on ian. 4, 2025, 12:28 PM 12:28

Disqus Comments Loading...