BANCA Transilvania, institutie financiara din Romania de care depind peste 4 milioane de clienti din diverse colturi ale tarii, este obligata sa isi avertizeze clientii cu privire la cresterea tentativelor de frauda si atacurile de phishing, subliniind diversitatea metodelor folosite de raufactionari. Potrivit declaratiilor oficiale, infractorii utilizeaza conturi false pe retelele de socializare, e-mailuri, sms-uri si chiar stiri false pentru a pacali utilizatorii.
BANCA Transilvania afirma ca, pentru a raporta orice suspiciune de frauda, Banca Transilvania indeamna clientii sa contacteze direct institutia prin intermediul retelelor de socializare sau la numarul de telefon 0264 308 055. Este esential ca utilizatorii sa fie vigilenti si sa urmeze recomandarile de securitate oferite de banca.
BANCA Transilvania, printre sfaturile de prevenire a fraudelor, subliniaza importanta evitarii descarcarii aplicatiilor care permit controlul la distanta al telefonului, mai ales daca solicitarea provine de la persoane necunoscute. De asemenea, clientii sunt sfatuiti sa nu trimita nimanui datele cardului sau informatiile de acces la aplicatiile bancare, cum ar fi utilizatorul, parola, one-time password sau alte credentiale. Institutia avertizeaza ca promisiunile de castig rapid prin investitii sunt, de cele mai multe ori, tentative de frauda.
BANCA Transilvania Trage un Semnal de ALARMA pentru Milioane de Clienti din Romania
„Analizeaza critic fiecare mesaj primit si fii atent la platformele de investitii pe care le folosesti. Atentie la mesajele care par sa provină din partea Bancii Transilvania sau a altor banci. Noi nu solicitam niciodata date confidentiale precum datele cardurilor, parola de acces sau PIN-ul”, a declarat un reprezentant al Bancii Transilvania.
In acest an, BANCA Transilvania deruleaza proiecte de anvergura pentru a-si consolida pozitia pe piata bancara. Unul dintre principalele proiecte este integrarea OTP Bank in Grupul Banca Transilvania, care va fi finalizata pana la 3 martie 2025. De asemenea, banca investeste in consolidarea ecosistemului de banking online, concentrandu-se pe doua aplicatii principale: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru companii.
BANCA Transilvania a mentionat ca, odata cu aceste dezvoltari, raufactionarii ar putea incerca sa exploateze subiectele legate de integrarea OTP Bank si noile aplicatii pentru a imita comunicarile oficiale ale bancii. „Este posibil ca infractorii sa utilizeze diverse canale pentru a pacali clientii si a obtine accesul la conturile acestora”, a avertizat el.
BANCA Transilvania reafirma angajamentul sau de a proteja clientii impotriva fraudelor si de a oferi suport constant pentru a asigura securitatea tranzactiilor bancare. Institutia incurajeaza toti utilizatorii sa fie atenti si sa urmeze recomandarile de securitate pentru a preveni eventualele tentative de frauda.
Pentru mai multe informatii si sfaturi privind securitatea bancara, vizitati site-ul oficial al Bancii Transilvania sau urmariti canalele oficiale de comunicare ale acesteia.