ELECTRICA, principal furnizor de servicii pentru energie electrica din Romania la ora actuala, anunta ca, in baza obligatiilor legislative impuse recent, a decis inceperea procesului de stornare a facturilor emise in lunile octombrie si noiembrie 2024, care includ contributia CfD, conform art. III alin.(1) din Legea nr. 312/2024.
ELECTRICA anunta in mod oficial ca aceasta masura afecteaza atat clientii casnici, cat si cei noncasnici, care au consumat energie electrica intre data de 1 octombrie 2024 si data intrarii in vigoare a legii, respectiv 20 decembrie 2024. In conformitate cu noile reglementari, ELECTRICA se angajeaza sa finalizeze procesul de stornare si refacturare intr-un termen cat mai scurt.
Investitia in acest proces este esentiala pentru alinierea operatiunilor companiei la noile cerinte legislative si pentru asigurarea transparentei fata de clienti. Prin actualizarea facturilor, Electrica Furnizare asigura o mai buna gestionare a consumului de energie, minimizand intreruperile neprevazute si optimizand consumul de energie pentru a diminua pierderile de putere activa.
ELECTRICA: Procesul Oficial de ULTIM MOMENT Impus de Lege pentru Milioane de Romani
Modernizarea sistemelor de facturare contribuie, de asemenea, la reducerea costurilor operationale, permitand companiei sa gestioneze mai eficient resursele disponibile. Protejarea si fiabilitatea echipamentelor electrice utilizate de clienti sunt, de asemenea, prioritati importante in acest proces de stornare si refacturare.
ELECTRICA spune ca adaptarea facturarii la noile reglementari sustine, in plus, integrarea surselor de energie regenerabila in reteaua nationala, contribuind astfel la un sistem energetic mai sustenabil. Din cauza volumului mare de facturi care trebuie stornate si refacturate, este posibil sa apara intarzieri in emiterea si comunicarea noilor facturi.
ELECTRICA asigura clientilor ca va depune toate eforturile necesare pentru a finaliza procesul in cel mai scurt timp posibil. De asemenea, pot aparea unele intarzieri in inregistrarea si confirmarea platilor aferente facturilor de energie, insa aceste plati vor fi procesate rapid si vor putea fi vizualizate in curand in platforma MyElectrica, atat pe web, cat si pe aplicatia mobila.
ELECTRICA isi asigura clientii ca toate demersurile sunt in curs de desfasurare pentru a remedia situatia prompt si eficient. Compania multumeste clientilor pentru intelegere si rabdare in aceasta perioada de ajustare la noile cerinte legislative. Pentru informatii suplimentare si actualizari privind procesul de stornare a facturilor, clientii sunt incurajati sa viziteze platforma MyElectrica sau sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Electrica Furnizare.
This post was last modified on ian. 16, 2025, 3:01 PM 15:01