X

Raiffeisen Bank Emite Oficial o ATENTIONARE Vizand Milioane de Clienti din Romania

Raiffeisen Bank, binecunoscuta banca de la care milioane de romani primesc in fiecare zi servicii bancare de diverse tipuri, a deci sa anunte oficial actualizarea disponibilitatii serviciilor sale in perioada urmatoare, cu scopul de a imbunatati experienta clientilor si de a asigura o functionalitate optima a sistemelor.

Raiffeisen Bank spune ca majoritatea serviciilor sunt in prezent operationale, insa exista intervale de mentenanta planificate pentru anumite produse si canale de tranzactionare.

Incepind cu data de 24 ianuarie 2025, ora 23:00, si pana pe 25 ianuarie 2025, ora 05:00, Raiffeisen Bank va efectua mentenanta pentru o serie de servicii care vizeaza tranzactiile efectuate cu cardul de debit la POS, platile online cu cardul de debit si retragerile de numerar de la bancomate (ATM) sau bancomate multifunctionale (MFM). Clientii care doresc sa utilizeze aceste servicii in perioada mentionata pot intimpina intreruperi temporare.

Raiffeisen Bank spune si ca tranzactiile cu cardul de credit la POS se vor afla sub mentenanta in acelasi interval (24 ianuarie, ora 23:00 – 25 ianuarie, ora 05:00). In schimb, tranzactiile online si la ATM cu cardul de credit sint raportate ca fiind complet functionale si nu vor fi afectate de intreruperi.

Raiffeisen Bank Emite Oficial o ATENTIONARE Vizand Milioane de Clienti din Romania

Raiffeisen Bank, pe 26 ianuarie 2025, in intervalul 23:00 – 00:00, va derula o a doua sesiune de mentenanta care vizeaza aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile (clienti persoane fizice), Raiffeisen Online (clienti persoane fizice), Raiffeisen SmartToken si Raiffeisen Smart Business. In aceasta fereastra de timp, clientii pot experimenta limitari de acces la serviciile digitale, insa Raiffeisen Bank ii asigura ca echipa tehnica va lucra pentru a reduce la minimum impactul asupra utilizatorilor.

Conform informatiilor oficiale, exista si servicii fara intreruperi planificate, printre care tranzactiile online cu cardul de credit si tranzactiile la bancomat (ATM) cu cardul de credit. De asemenea, Raiffeisen Smart Market si aplicatiile Raiffeisen Mobile/Online pentru clienti persoane juridice ramin operationale fara a avea programata vreo sesiune de mentenanta.

Raiffeisen Bank subliniaza ca aceste intervale de mentenanta au scopul de a asigura un nivel ridicat de siguranta si eficienta pentru toate serviciile bancare. Echipele de suport sint pregatite sa ofere asistenta clientilor care pot intimpina dificultati in perioada mentenantei, iar banca recomanda utilizatorilor sa-si planifice tranzactiile in afara intervalelor anuntate pentru a evita posibile inconveniente.

Prin aceste actiuni, Raiffeisen Bank isi continua strategia de imbunatatire constanta a infrastructurii digitale, punind accent pe securitate, rapiditate si accesibilitate, pentru ca toti clientii sa beneficieze de servicii bancare la cele mai inalte standarde. Pentru informatii suplimentare sau asistenta, clientii pot contacta centrul de suport Raiffeisen Bank sau pot consulta sectiunea dedicata disponibilitatii serviciilor pe website-ul oficial al bancii.

Disqus Comments Loading...