BANCA Transilvania isi Pune Oficial in ALERTA Milioanele de Clienti din Toata Romania

BANCA Transilvania Pune Oficial ALERTA Milioanele Clienti Toata Romania

BANCA Transilvania, una dintre cele mai mari banci din Romania si Europa de Sud-Est, a publicat astazi o noua atentionare extrem de serioasa pentru clientii romani, in contextul cresterii tentativelor de phishing si a fraudelor online, vorbind intr-un comunicat despre indicatii pentru clienti de a se proteja.

BANCA Transilvania subliniaza ca nu va solicita niciodata informatii personale precum CNP, numarul contului bancar, parole sau date de logare in aplicatiile de banking, deoarece aceste informatii sunt deja inregistrate in sistemul intern. Riscul ca aceste date sa ajunga in mainile celor rau intentionati poate conduce la furtul de identitate sau de bani, avertizeaza institutia.

BANCA Transilvania a precizat ca niciun angajat al bancii nu va cere instalarea de aplicatii terte, precum Any Desk sau Team View. Mesajul oficial reafirma ca banca nu va solicita niciodata descarcarea altor aplicatii decat cele oficiale BT, disponibile in magazinele de aplicatii.

BANCA Transilvania isi Pune Oficial in ALERTA Milioanele de Clienti din Toata Romania

Aceasta masura vine ca raspuns la incercarile tot mai frecvente ale unor persoane care se dau drept angajati ai bancii, incercand sa determine clientii sa divulge informatii sensibile sau sa instaleze software neautorizat. BANCA Transilvania recomanda ca, pentru a evita orice risc de frauda, clientii sa nu furnizeze informatii personale sau financiare prin intermediul apelurilor telefonice, emailurilor sau mesajelor nesolicitate.

Institutia financiara subliniaza importanta verificarii sursei oricarei solicitari de date si contactarii bancii folosind canalele oficiale pentru a confirma autenticitatea comunicatelor primite. Utilizarea exclusiva a aplicatiilor oficiale este esentiala pentru a asigura securitatea tranzactiilor si a datelor personale.

BANCA Transilvania continua sa se angajeze in promovarea unui mediu digital sigur si transparent, protejand datele clientilor si prevenind orice incercare de atac cibernetic. “Banca nu îți va cere niciodată detalii precum CNP, cont bancar, parole sau date de logare în aplicațiile de banking, pentru că acestea se află deja în sistemul băncii. Dacă aceste date ajung în mainile nepotrivite, riști să fii victima furtului de identitate sau de bani.”

Institutia isi reitereaza angajamentul fata de protectia datelor personale si lupta impotriva tentativelor de frauda online, incurajand clientii sa ramana vigilenti si sa respecte recomandarile de siguranta. Pentru informatii suplimentare si actualizari privind masurile de protectie, clientii sunt invitati sa acceseze site-ul oficial al bancii sau sa contacteze serviciul de asistenta BT.