Kaufland, unul dintre cele mai mari lanturi de hypermarket-uri care activeaza in Romania la ora actuala, aduce in imediata atentie a romanilor garantiile oficiale pe care le ofera. Noua initiativa, denumita “Garantii Kaufland”, vine in intampinarea nevoilor consumatorilor, asigurandu-se ca produsele preferate sunt intotdeauna disponibile si ca orice neajuns intalnit in magazin este remediat prompt.
Kaufland pune in centrul acestei strategii de satisfactie a clientilor garantia “Permanent la raft”. Aceasta promisiune inseamna ca, indiferent de momentul in care vizitezi magazinul, vei gasi intotdeauna produsele tale preferate de la brutarie, fructe si legume. In cazul in care un produs semnalizat cu aceasta garantie nu se afla pe raft, Kaufland ofera un voucher in valoare de 10 lei, ce poate fi revendicat la biroul de informatii clienti.
Pe langa garantia permanenta, lantul de magazine aduce in prim-plan si alte facilitati menite sa sporeasca increderea clientilor in serviciile oferite. Astfel, pentru toate produsele electrice si electrocasnice comercializate, Kaufland ofera o garantie extinsa de 3 ani.
Kaufland impune aceasta masura in sprijinul celor care doresc sa investeasca in produse de calitate, oferindu-le linistea necesara in cazul unor eventuale defectiuni. In plus, pentru orice produs electric, daca clientul se razgandeste, exista posibilitatea de returnare in termen de trei luni, pe baza bonului fiscal.
Kaufland Anunta Toti Clientii despre GARANTIILE Oficiale Oferite in Magazinele din Romania
Kaufland are un alt aspect inovator legat de politica de returnare a produselor. Daca un client decide ca un produs nu mai este dorit, il poate returna simplu, doar pe baza bonului fiscal, iar suma achitata ii va fi restituita integral. Aceasta facilitate se aplica in special produselor nedeschise, evitand astfel orice complicatii si asigurand un proces transparent si eficient.
Kaufland pune la dispozitia clientilor si alte beneficii care vizeaza imbunatatirea experientei in magazin. Astfel, daca in timpul cumparaturilor se intampina situatii neprevazute, cum ar fi produse cu termen de valabilitate expirat, se ofera un bon valoric de 10 lei ca forma de compensare. De asemenea, in cazul in care se cumpara mai multe bauturi decat este necesar pentru o petrecere, consumatorii pot returna produsele in termen de 14 zile, atata timp cat ambalajele sunt nedeteriorate.
Serviciile suplimentare se extind si la casele de marcat si cantar. Daca un client a trebuit sa astepte mai mult de 5 minute la casa de marcat, iar toate casele nu sunt deschise, acesta primeste automat un bon valoric de 10 lei. Similar, in situatia in care toate cantarile sunt ocupate si se face o asteptare indelungata, se acorda un bon cadou in valoare de 10 lei, demonstrand angajamentul magazinului pentru confortul clientilor.
O alta facilitate moderna este reprezentata de Kaufland Card, disponibil atat in varianta fizica, cat si digitala. Acest card permite accesul la cele mai noi promotii saptamanale si oferte personalizate, in baza istoricului de cumparaturi, aducand un plus de valoare si eficienta fiecarei vizite in magazin.
Kaufland, prin aceste noi garantii si facilitati, se reafirma ca un lider in domeniul retailului, punand clientul in centrul atentiei si oferind solutii practice pentru orice situatie intampinata in magazin. Angajamentul fata de calitatea serviciilor si transparenta in comunicare sunt elemente cheie ale acestei strategii, care isi propune sa transforme fiecare vizita intr-o experienta placuta si lipsita de griji. Pentru informatii suplimentare si pentru a beneficia de ofertele actuale, clientii sunt incurajati sa viziteze magazinele Kaufland sau sa acceseze platforma online oficiala.
This post was last modified on feb. 5, 2025, 7:19 PM 19:19