E.ON, compania care deserveste milioane de clienti din toata tara in momentul de fata, a decis sa aduca in atentia tuturor romanilor una dintre foarte importantele procese legate de neplata facturilor poate duce la intreruperea serviciilor. Conform informatiilor oficiale transmise de companie, E.ON are dreptul sa sisteze furnizarea gazelor naturale incepand cu ziua 46 de la data emiterii facturii, dupa ce se trimite un preaviz de 15 zile calendaristice.
E.ON spune deasemenea ca in situatia in care, in termen de 20 de zile de la oprirea furnizarii, nu se achita integral factura si penalitatile aferente, contractul poate fi reziliat cu un alt preaviz de 20 de zile. Sumele ramase neplatite vor fi recuperate in conformitate cu legislatia in vigoare.
Pentru a preveni deconectarea, E.ON trimite SMS la scadenta facturii, astfel incat clientii sa fie constienti ca trebuie sa achite suma datorata in cel mai scurt timp. Un alt SMS de notificare este expediat chiar inaintea deconectarii, dar se recomanda efectuarea platii fara a se astepta acest ultim avertisment, pentru a evita riscul de a ramane fara gaz.
Clientii sunt sfatuiti sa verifice constant daca E.ON detine numarul lor corect de telefon, mai ales dupa orice schimbare recenta. Actualizarea numarului se poate face prin contul E.ON Myline, prin apel telefonic la 0265 200 366 (tarif normal) sau in magazinele E.ON.
E.ON: Milioane de Clienti Informati despre IMPORTANTA Procedura Derulata de Companie
Daca furnizarea gazelor a fost deja oprita, este necesar sa se achite integral suma mentionata in preaviz, precum si o taxa de reconectare in valoare de 227,37 lei pentru fiecare loc de consum, suma practicata de Operatorul de Distributie Delgaz Grid S.A. Pentru zonele unde activitatea de distributie este asigurata de alt operator, se vor aplica tarifele acestuia.
Clientii trebuie sa se asigure ca reviziile si verificarile tehnice periodice pentru instalatia de utilizare si aparatele consumatoare sunt in termenul de valabilitate. In cazul in care aceste revizii nu sunt la zi, repunerea in functiune a instalatiei se poate face numai dupa efectuarea lucrarilor necesare de catre un operator autorizat. Lista firmelor autorizate este disponibila online pentru consultare.
Pentru cazurile in care clientul a fost deconectat in ultimul an, E.ON poate solicita constituirea unei garantii sub forma unei sume care sa acopere consumul mediu pentru trei luni. De asemenea, reconectarea necesita o cerere expresa, care poate fi facuta atat prin apel telefonic la 0265 200 366, cat si intr-un magazin E.ON. Prin indeplinirea tuturor conditiilor mentionate, furnizarea gazelor naturale poate fi reluata.
Pentru a evita neplacerile cauzate de intreruperea serviciului, clientii sunt sfatuiti sa plateasca facturile la termen, sa urmareasca mesajele transmise prin SMS de E.ON si sa se informeze constant despre tarife si conditii. Actualizarea corecta a datelor de contact in contul E.ON Myline si respectarea programarilor de revizie contribuie la un parteneriat de lunga durata, bazat pe siguranta si incredere. Prin adoptarea acestor masuri, clientii pot beneficia in continuare de servicii de furnizare a gazelor naturale fara intreruperi.