BANCA Transilvania Anunta Oficial Procesele de ULTIMA ORA Derulate pentru Milioane de Clienti

BANCA Transilvania Anunta Oficial Procesele ULTIMA ORA Derulate Milioane Clienti

BANCA Transilvania, institutia financiara comerciala cea mai mare din Romania si din Europa de Sud-Est la ora actuala, a decis sa-i anunte pe clientii din intreaga tara in legatura cu faptul ca in perioada 28 februarie – 2 martie 2025, atat ea, cat si si OTP Bank Romania desfasoara operatiuni tehnice in vederea fuziunii celor doua institutii.

BANCA Transilvania spune ca aceasta tranzitie este organizata astfel incat clientii sa beneficieze de o experienta bancara continua si sigura, fara intreruperi majore in accesul la servicii si produse. Pana la data de 28 februarie, ora 12.00, clientii OTP Bank Romania vor putea efectua tranzactii prin intermediul unitatilor fizice sau aplicatiilor mobile. Cardurile OTP Bank vor functiona in mod normal pana la data de 1 martie, ora 21.30, facilitand astfel operatiunile zilnice.

BANCA Transilvania confirma ca incepand cu 2 martie, de la ora 7.00, clientii vor putea utiliza cardurile Banca Transilvania, care vor inlocui cardurile OTP Bank. Iar incepand cu 3 martie, toate serviciile si produsele vor fi operate sub marca Banca Transilvania, marcand o noua etapa in evolutia serviciilor financiare. BANCA Transilvania recomanda clientilor OTP Bank sa parcurga urmatorii pasi pentru a asigura o tranzitie lina.

In cazul in care nu ati ridicat deja cardul BT, va invitam sa il preluati de la sucursala sau agentia BT/OTP Bank. Informatiile privind locatia acestora sunt disponibile pe canalele oficiale ale bancii. Odata preluat, cardul trebuie activat la oricare dintre bancomatele Banca Transilvania pentru a putea fi utilizat imediat dupa migratie.

BANCA Transilvania Anunta Oficial Procesele de ULTIMA ORA Derulate pentru Milioane de Clienti

BANCA Transilvania afirma ca este recomandat sa aveti o suma de numerar disponibila in perioada 1 martie, ora 21.30 – 2 martie, ora 7.00, pentru a acoperi orice necesitate in cazul unei intreruperi temporare. Fiind o perioada de tranzitie, exista riscul ca persoane neautorizate sa incerce sa imite comunicarea oficiala a Banca Transilvania si OTP Bank Romania. Nu se vor solicita niciodata informatii sensibile, precum datele contului, logare, sau detalii ale cardului, si nici nu se vor trimite linkuri pentru completarea unor date personale.

Pentru orice intrebari sau nelamuriri, clientii pot contacta Contact Center-ul Banca Transilvania la numerele 0800 800 881 sau 0264 308 014, sau pot trimite un email la otp@btrl.ro. Serviciul de consultanta este disponibil non-stop si ofera suport in limba romana, engleza si maghiara.

BANCA Transilvania finalizeaza funziunea cu OTP Bank Romania si asta reprezinta un pas major in consolidarea serviciilor financiare la nivel national. Prin aceste operatiuni tehnice bine planificate, se asigura ca tranzitia nu afecteaza clientii, ci contribuie la imbunatatirea experientei bancare. Banca Transilvania se angajeaza sa ofere un mediu sigur, modern si eficient, in care fiecare client beneficiaza de suport personalizat si servicii de cea mai buna calitate.

In concluzie, tranzitia curenta marcheaza o etapa de modernizare a serviciilor bancare si reitereaza angajamentul ambelor institutii fata de siguranta si satisfactia clientilor. Clientii sunt incurajati sa urmeze recomandarile BT si sa ramana atenti la comunicatiile oficiale pentru a evita orice potentiale incercari de frauda.