BRD Romania, banca uriasa din Romania cu un numar foarte mare de clienti in toata tara, a lansat un avertisment important catre toti clientii sai, semnalizand in mod oficial o noua forma de frauda de tip spoofing, care presupune utilizarea frauduloasa a numerelor de telefon asociate cu banca. Raufacatorii utilizeaza softuri specializate pentru a falsifica numere precum cele TelVerde sau numerele de urgenta pentru carduri, pretinzand ca sunt angajati ai bancii.
BRD Romania spune ca In cadrul apelurilor telefonice, acestea solicita date personale si informatii confidențiale, incercand sa obtina accesul la conturile clientilor. In situatii de acest fel, banca recomanda ca nicio informatie personala sa nu fie divulgata si ca orice activitate suspecta sa fie raportata imediat prin intermediul serviciului MyBRD Contact.
In caz de pierdere sau furt al cardului pe teritoriul Romaniei, clientii sunt sfatuiti sa contacteze banca de urgenta la numerele de telefon (021) 302.61.61, 0800.803.803 sau prin *BANCA (*22622), unde teleconsilierii ofera toate informatiile necesare pentru blocarea sau inlocuirea cardului. Pentru cei aflati in strainatate, se recomanda apelarea numarului +4021.302.61.61 sau contactarea centrelor de asistenta MasterCard sau VISA.
BRD Romania: Milioane de Clienti Vizati de 2 IMPORTANTE Informari Oficiale
Clientii detinatori de carduri de tip Standard, Gold sau Premium beneficiaza de un pachet de servicii de urgenta, care include inlocuirea cardului in maximum 48 de ore, prin transmiterea acestuia la o locatie stabilita de comun acord, precum si asigurarea unei sume de bani in regim de urgenta pentru a face fata cheltuielilor neprevazute. Pentru a obtine o lista completa cu peste 75 de numere de telefon gratuite, clientii pot accesa site-urile MasterCard si Visa.
Clientii care au inrolat cardurile BRD in Apple Pay sau Google Pay trebuie sa fie atenti la detalii. In cazul solicitarii refacerii cardului, noul card se va asocia automat token-ului existent, permitand in continuare efectuarea platilor in siguranta. In schimb, daca cardul este blocat fara a se solicita refacerea acestuia, token-ul se va bloca definitiv, afectand functionalitatea platilor digitale.
BRD Romania subliniaza importanta vigilenței in fata tentativelor de frauda si recomanda respectarea stricta a instructiunilor de securitate. Clientii sunt incurajati sa fie constienti de riscurile generate de frauda de tip spoofing si sa actioneze prompt in cazul unor situatii suspecte pentru a-si proteja datele si fondurile personale. Pentru mai multe informatii si actualizari, vizitati site-ul oficial al BRD Romania si urmariti comunicarea bancii.
This post was last modified on feb. 18, 2025, 7:38 PM 19:38