X

ELECTRICA: Masurile Oficiale de ULTIMA ORA Vizand Facturile a Milioane de Clienti Romani

ELECTRICA, marele furnizor de servicii de energie electrica pe de care milioane de romani au nevoie in fiecare zi in propriile case, a anuntat finalizarea procesului extrem de important pentru a face stornarea facturilor de energie electrica aferente lunilor octombrie si noiembrie 2024, in conformitate cu prevederile Legii nr. 312 din 16 decembrie 2024. Aceasta miscare vine in sprijinul clientilor, asigurandu-le o recalculare corecta si transparenta a consumului.

ELECTRICA spune ca facturile emise ca urmare a stornarii si refacturarii vor ajunge la clienti in aproximativ 10 zile lucratoare, in cazul in care acestea sunt primite pe format de hartie. Pentru cei care au optat pentru facturarea electronica, desi sistemul MyElectrica intampina momentan unele dificultati in afisarea si descarcarea facturilor, documentele vor fi trimise si prin intermediul adresei de e-mail, putand fi verificate in casuta postala electronica.

Un aspect important semnalat este acela ca, in situatia in care clientii au achitat deja total sau partial facturile aferente consumului din lunile octombrie si noiembrie, suma de plata aferenta facturii recalculate va difera de valoarea initiala. Pentru a afla suma exacta, utilizatorii sunt rugati sa consulte linia „Total de plata (total factura curenta + sold anterior)” din sectiunea „Detalii” a facturii.

ELECTRICA: Masurile Oficiale de ULTIMA ORA Vizand Facturile a Milioane de Clienti Romani

ELECTRICA subliniaza ca consumul realizat in lunile octombrie, noiembrie si decembrie 2024 este evaluat lunar, iar emiterea unei singure facturi pentru aceste perioade nu va avea impact asupra incadrarii in plafoanele de pret. Conform legislatiei in vigoare, calculul se face pe baza consumului mediu lunar, pentru fiecare luna in parte, iar compania a realizat acest lucru pentru toata tara.

Termenul de scadenta al facturii recalculate este stabilit conform contractului de furnizare a energiei electrice si incepe de la data emiterii facturii. ELECTRICA continua sa demonstreze ca le ofera clientilor din Romania cel mai bun tratament, asigurand un proces de facturare corect si conform reglementarilor in vigoare, astfel incat toata lumea sa beneficieze de tratament egal.

Finalizarea procesului de stornare a facturilor reprezinta un pas important pentru imbunatatirea serviciilor oferite de Electrica. Clientii sunt incurajati sa verifice cu atentie detaliile facturilor si sa contacteze serviciul de asistenta in cazul unor neclaritati. Astfel, Electrica ramane dedicata transparentizarii si optimizarii proceselor, consolidand increderea si satisfactia celor ce beneficiaza de serviciile sale de energie electrica.

Redactia iDevice.ro

Disqus Comments Loading...