BANCA Transilvania, binecunoscuta institutie financiara care are peste 4 milioane de clienti activi la nivelul intregii tari la ora actuala, a decis sa atraga atentia asupra cresterii alarmante a tentativelor de frauda si impersonare in mediul online. Institutiile financiare sunt printre cele mai frecvent vizate de aceste atacuri, infractorii utilizand metode din ce in ce mai sofisticate pentru a obtine date personale si bancare ale utilizatorilor.
BANCA Transilvania afirma ca fraudele se manifesta adesea prin mesaje care par autentice si solicita utilizatorilor actualizarea informatiilor personale sau bancare pe platforme false, care copiaza identitatea vizuala a institutiei. Pentru a evita astfel de situatii, clientii sunt sfatuiti sa fie foarte atenti si sa nu raspunda niciodata solicitarilor de acest tip.
BANCA Transilvania recomanda clientilor sa adopte urmatoarele masuri preventive pentru siguranta lor: nu transmite niciodata datele cardului tau (numar, PIN, CVV) sau informatiile de acces in aplicatii bancare (user, parola, OTP) prin telefon, SMS, e-mail sau orice alt canal neoficial; evita descarcarea de aplicatii care permit controlul la distanta la cererea unor persoane necunoscute.
BANCA Transilvania Atrage ATENTIA a Milioane de Clienti cu un Semnal de ALARMA Extrem de Important
BANCA Transilvania le cere deasemenea clientilor si sa analizeze critic mesajele primite: daca ti se promit castiguri rapide prin investitii, probabil este vorba despre o tentativa de frauda; acceseze doar sursele oficiale pentru a verifica autenticitatea ofertelor sau promotiilor.
BANCA Transilvania subliniaza ca nu solicita niciodata date confidentiale precum parole, PIN-uri sau coduri CVV prin mesaje sau apeluri telefonice. Orice mesaj care cere astfel de informatii trebuie privit cu maxima suspiciune.
Utilizatorii sunt indemnati sa nu acceseze link-uri primite din surse necunoscute, indiferent de canalul de comunicare (e-mail, WhatsApp, Telegram, Signal etc.). In cazul unor suspiciuni sau daca ai fost deja victima unei tentative de frauda, este important sa raportezi imediat incidentul la numarul dedicat al Bancii Transilvania: 0264 308 055.
BANCA Transilvania reitereaza ca siguranta datelor si protectia fondurilor clientilor reprezinta prioritati absolute. Fiecare produs sau serviciu este conceput cu atentie, responsabilitate si empatie fata de nevoile reale ale utilizatorilor.
“Stim ca mediul digital aduce oportunitati multiple, dar si riscuri importante pentru cei care nu sunt suficient de vigilenti. Este esential sa invatam impreuna cum sa ne protejam cat mai eficient”, au transmis oficialii bancii. Prin respectarea acestor sfaturi simple, clientii pot evita riscurile si tentativele de frauda, bucurandu-se astfel de experiente bancare sigure si fara griji.
This post was last modified on mart. 6, 2025, 2:53 PM 14:53