DIGI RCS & RDS, cel mai mare grup romanesc de telecomunicatii din toata Romania, a anuntat recent o schimbare majora radicala pe care o impune pentru toti clientii din Romania, in ceea ce priveste sistemul de plata a facturilor. Compania anunta ca incepand cu martie 2025, nu va mai avea contract cu Selfpay pentru plata facturilor emise.
DIGI RCS & RDS si-a anuntat, clientii care vor continua sa foloseasca terminalele Selfpay pentru plata facturilor, ca vor suporta un comision suplimentar de 5 lei per factura. Deasemenea, exista riscul ca plata sa nu fie alocata corect, ceea ce poate genera disfunctionalitati in administrarea conturilor. Este esential de subliniat ca aceasta taxa nu este impusa de DIGI, ci este stabilita de operatorul terminalelor.
Aceasta decizie vine intr-un context in care DIGI RCS & RDS incearca sa-si reduca intr-o anumita masura costurile de functionare pentru furnizarea serviciilor clientilor din toata Romania. Pentru a evita costuri suplimentare si eventuale neplaceri, utilizatorii sunt incurajati sa se informeze asupra alternativelor de plata puse la dispozitie de operator.
“Vrem să te anunțăm că din martie 2025 DIGI nu mai are contract cu Selfpay pentru plata facturilor. Dacă alegi să plătești în continuare la aceste terminale, furnizorul lor va percepe un comision suplimentar de 5 lei per factură și riști ca plata să nu fie alocată corect. Această taxă nu este aplicată de DIGI, ci este stabilită de operatorul terminalului.”
DIGI RCS & RDS ia intotdeauna decizii pentru a-si eficientiza cat mai mult operatiunile si a face profit cat mai bun, asa ca nu e de mirare ca si acum se pune accent pe reducerea costurilor companiei, chiar daca pentru multi clienti asta complica plata facturilor. Clientii pot accesa canalele oficiale de comunicare pentru detalii suplimentare si pentru a se familiariza cu noile modalitati de plata disponibile.
This post was last modified on mart. 10, 2025, 3:03 PM 15:03