ELECTRICA, grupul de furnizare a energiei electrica pentru 4 milioane de romani din toata tara, a decis sa lanseze o serie de schimbari in modul de transmitere a indexului autocitit pentru energia electrica, care vor intra in vigoare incepand cu luna martie 2025. Aceasta decizie vine in contextul eforturilor continue de modernizare a serviciilor si de facilitare a interactiunii cu clientii, atat la nivel casnic, cat si noncasnic.
ELECTRICA spune ca, in noul sistem, clientii ai caror loc de consum este situat in judete diferite de cele mentionate in documentele anterioare, vor putea transmite indexul autocitit in perioada exacta afisata pe factura de energie electrica. Aceasta perioada dedicata autocitirii este stabilita pentru a asigura un proces transparent si rapid, eliminand eventualele confuzii privind termenele de comunicare a consumului lunar.
Pentru a simplifica procedura, ELECTRICA pune la dispozitie doua canale principale de transmitere a indexului autocitit: Aplicatia MyElectrica – o solutie moderna, accesibila de pe orice dispozitiv mobil, care permite clientilor sa isi comunice consumul intr-un mod eficient si rapid.
ELECTRICA are si serviciul TelVerde – la numarul gratuit 0800.800.048, disponibil non-stop. Pentru a utiliza acest serviciu, clientii trebuie sa se autentifice folosind numarul locului de consum (NLC) si ultimele patru cifre din codul de client. Aceasta metoda ofera o alternativa simpla pentru cei care prefera interactiunea telefonica.
ELECTRICA isi Atentioneaza Clientii privind Schimbarile de ULTIMA ORA in Aplicare in Toata Romania
Pe factura de energie electrica, ELECTRICA va mentiona clar perioada in care poate fi transmis indexul autocitit, asigurand astfel ca toti clientii, indiferent daca sunt casnici sau noncasnici, sa aiba la dispozitie informatii clare si actualizate privind intervalul alocat.
Iata noile date de transmitere a indexului autocitit de consum pentru clientii ELECTRICA:
Nr. Crt. |
Județ aferent locului de consum | Perioadă autocitire index |
---|---|---|
1 | ALBA | 20 – 24 martie 2025 |
2 | BIHOR | 20 – 24 martie 2025 |
3 | BRĂILA | 20 – 24 martie 2025 |
4 | BUZĂU | 20 – 24 martie 2025 |
5 | MARAMUREȘ | 20 – 24 martie 2025 |
6 | MUREȘ | 20 – 24 martie 2025 |
7 | SATU MARE | 20 – 24 martie 2025 |
8 | SIBIU | 20 – 24 martie 2025 |
9 | VRANCEA | 20 – 24 martie 2025 |
10 | BISTRIȚA-NĂSĂUD | 25 – 30 martie 2025 |
11 | BRAȘOV | 25 – 30 martie 2025 |
12 | CLUJ | 25 – 30 martie 2025 |
13 | COVASNA | 25 – 30 martie 2025 |
14 | DÂMBOVIȚA | 25 – 30 martie 2025 |
15 | GALAȚI | 25 – 30 martie 2025 |
16 | HARGHITA | 25 – 30 martie 2025 |
17 | PRAHOVA | 25 – 30 martie 2025 |
18 | SĂLAJ | 25 – 30 martie 2025 |
Aceste modificari subliniaza angajamentul ELECTRICA de a imbunatati permanent experienta clientilor si de a se adapta cerintelor unei piete in continua evolutie. Prin implementarea acestor solutii digitale, compania isi propune sa optimizeze comunicarea si sa reduca timpul de procesare a datelor, facilitand astfel o monitorizare mai eficienta a consumului de energie electrica.
Clientii sunt incurajati sa verifice informatiile afisate pe factura si sa foloseasca canalele puse la dispozitie pentru o transmitere corecta si la timp a indexului autocitit. In acest fel, ELECTRICA continua sa ofere servicii de inalta calitate, adaptate nevoilor reale ale consumatorilor.
This post was last modified on mart. 9, 2025, 10:49 PM 22:49