Posta Romana, liderul pietei de servicii postale si de logistica, a anuntat o serie de schimbari extrem de importante in Romania, prin finalizarea implementarii aplicatiei Control Numerar, o solutie informatica dezvoltata integral in-house.
Posta Romana explica tuturor romanilor faptul ca aceasta platforma noua si moderna permite monitorizarea precisa a fluxului de numerar, de la nivel central pana la fiecare subunitate postala, oferind un control sporit asupra fondurilor companiei.
Lansata la nivelul intregii companii in septembrie 2024, aplicatia reprezinta un pas semnificativ in strategia de transformare digitala a Postei Romane, contribuind la eficientizarea activitatilor operationale si la cresterea transparentei financiare. In plus, necesitatea unei astfel de solutii digitale a fost esentiala pentru optimizarea proceselor financiare interne.
“Implementarea aplicatiei Control Numerar nu este doar un pas inainte in digitalizarea proceselor noastre interne, ci si un angajament ferm fata de eficienta, securitate si transparenta.
Dispozitiile de ULTIMA ORA ale Postei Romane cu o Initiativa Importanta in Romania
Aceasta solutie ne ofera o perspectiva moderna asupra gestionarii fondurilor, reducand riscurile si optimizand costurile. Continuam sa investim in inovatie pentru a construi o Posta Romana mai agila, mai sigura si mai competitiva”, a mentionat Valentin Stefan, directorul general al Postei Romane.
Posta Romana explica faptul ca printre beneficiile majore ale aplicatiei Control Numerar se numara: monitorizare in timp real a soldului de numerar din fiecare subunitate postala; securitate avansata, prin control riguros al fondurilor disponibile; automatizarea rapoartelor financiare, facilitand verificarile interne; optimizarea fluxului de numerar, reducand costurile de transport si asigurare; accesibilitate prin platforma web, disponibila exclusiv in reteaua IT a Postei Romane.
Rezultatele implementarii sunt deja vizibile: reducerea timpului de procesare a tranzactiilor financiare; minimizarea erorilor umane prin automatizare; prevenirea deficientelor de numerar prin monitorizare exacta; reducerea riscului de fraude prin controale automatizate; optimizarea costurilor prin ajustarea ridicarilor de numerar in functie de necesarul real.
Posta Romana dezvaluie ca aplicatia Control Numerar, dezvoltata integral de echipa interna a Postei Romane, a adus o economie la bugetul companiei de 50.000 de euro, reconfirmand astfel angajamentul fata de digitalizare si eficientizarea costurilor.
Aceasta noua solutie marcheaza un pas important in modernizarea organizatiei, consolidand pozitia Postei Romane ca lider in industria serviciilor postale din tara. Reamintim faptul ca Posta Romana este singura companie de curierat si servicii postale din Romania care ajunge in toate colturile tarii, fiind principalul furnizor de servicii postale la nivel national.
Investitiile majore si constante realizate de companie in tehnologie si digitalizare in ultimii ani permit furnizarea unor servicii de cea mai buna calitate, in sprijinul populatiei din intreaga tara.