ELECTRICA, unul dintre cei mai mari furnizori de Romania la ora actuala cu milioane de oameni care depind zilnic de serviciile sale, spune ca in contextul noilor reglementari introduse prin OUG nr. 6/2025, compania in intampinarea clientilor sai cu un set de masuri menite sa protejeze bugetul gospodarilor.
ELECTRICA vorbeste despre facilitati care vizeaza atat consumul de energie electrica, cat si cel de gaze naturale, fiind concepute astfel incat preturile facturate sa fie stabilite in functie de criterii clare si transparente, pentru a oferi servicii de calitate la preturi avantajoase.
Noile prevederi stabilesc ca, pe durata aplicarii dispozitiilor din OUG nr. 6/2025, pretul final facturat va fi valoarea minima dintre pretul final maxim plafonat prevazut de aceasta ordonanta, pretul contractual si pretul final calculat conform articolului 5 si 6 din OUG nr. 6/2025. Aceasta metoda asigura ca fiecare client beneficiaza de cel mai bun tarif posibil, fiind protejat astfel de fluctuatiile de pe piata.
ELECTRICA spune ca, pentru a simplifica procedura, majoritatea clientilor casnici vor beneficia automat de plafonarea preturilor, fara a fi necesare demersuri suplimentare. Insa, anumite categorii de clienti trebuie sa depuna o cerere si o declaratie pe propria raspundere.
ELECTRICA Anunta SCHIMBARI Legislative de ULTIM MOMENT cu Impact pentru Milioane de Romani
Acestea sunt reprezentate de clientii care utilizeaza dispozitive, aparate sau echipamente medicale alimentate de la reteaua electrica, necesare efectuarii tratamentelor, de cei care au in intretinere cel putin trei copii cu varsta de pana la 18 ani sau 26 de ani in cazul in care urmeaza o forma de invatamant, precum si de membrii familiilor monoparentale care au in intretinere cel putin un copil cu varsta de pana la 18 ani sau 26 de ani in conditii similare.
Clientii vizati trebuie sa completeze formularul de cerere si sa depuna declaratia pe propria raspundere prin intermediul platformei online ELECTRICA, demers ce faciliteaza accesul rapid la noile beneficii fara proceduri birocratice suplimentare.
ELECTRICA subliniaza faptul ca aceste masuri sunt concepute pentru a sprijini familiile si persoanele vulnerabile, asigurand in acelasi timp un climat economic stabil intr-o perioada in care preturile energiei pot suferi fluctuatii semnificative. Plafonarea preturilor este o solutie eficienta ce permite clientilor sa detina o transparenta sporita asupra costurilor lunare ale facturilor de energie si gaze, contribuind la mentinerea unui echilibru financiar in cadrul gospodariei.
ELECTRICA, prin implementarea acestor facilitati, demonstreaza angajamentul sau fata de protectia clientilor si imbunatatirea continua a serviciilor oferite. Masurile adoptate reprezinta un raspuns concret la nevoile actuale ale consumatorilor si consolideaza pozitia companiei ca lider in domeniul energiei, oferind solutii inovatoare si adaptate contextului economic actual.
Clientii sunt incurajati sa viziteze site-ul oficial ELECTRICA pentru a afla toate detaliile privind procedura de depunere a cererilor si declaratiilor, astfel incat sa poata beneficia la maximum de avantajele oferite de OUG nr. 6/2025. Acest articol ofera o privire de ansamblu asupra masurilor adoptate de ELECTRICA, subliniind importanta reglementarilor in vigoare pentru protectia consumatorilor si stabilitatea financiara a gospodarilor.