Noua Dispozitie de ULTIMA ORA a lui Bogdan Ivan cu Masuri Vizand SUA si Romania

Noua Dispozitie ULTIMA ORA Bogdan Ivan Masuri Vizand SUA Romania

Bogdan Ivan, ministrul Economiei, a dezvaluit o dispoziti extrem de importanta pentru viitorul Romaniei, iar asta pentru ca in cadrul unei sedinte a Consiliului de Afaceri Europene pentru Comert, a subliniat necesitatea mentinerii unei Unitati Europene puternice, reiterand angajamentul Romaniei in apararea intereselor economice la nivel continental.

Bogdan Ivan a afirmat: “Unitatea europeana trebuie sa ramana puternica!” si a precizat ca, in cadrul intalnirii, a fost sustinuta pozitia Romaniei de a sprijini strategia Comisiei Europene de a continua dialogul cu Statele Unite, principalul partener strategic al Romaniei de cateva decenii deja.

Potrivit declarațiilor sale, aceasta abordare are scopul de a negocia in interesul Romaniei si al statelor membre pentru stabilirea noilor tarife comerciale, pastrand astfel o atitudine ferma, proportionala si bine calibrata in apararea intereselor economice.

Bogdan Ivan, in discutiile purtate cu Maros Stefcovic, Comisarul European pentru Comert si Securitate Economica, s-a reiterat ca SUA ramane un partener strategic si comercial esential pentru Romania si Uniunea Europeana, consolidand astfel legaturile economice intre cele doua continente.

Pe langa aspectele comerciale, Bogdan Ivan a atras atentia asupra importantei dezvoltarii turismului prin aprobarea avizului de specializatate pentru infiintarea Organizatiei de Management al Destinatiei (OMD) “Borsec”. Noua entitate va avea rolul de a elabora si implementa strategia de dezvoltare si marketing turistic pentru destinatia Borsec.

Bogdan Ivan a subliniat ca Romania dispune de fonduri de 10 milioane de euro prin PNRR pentru promovare si managementul destinatiilor turistice, facilitand astfel ca fiecare comunitate, judet sau regiune sa isi creeze propriul brand turistic, integrat intr-o imagine de ansamblu a tarii.

“Totul tine de viziune, unitate si parteneriate solide”, a declarat acesta, aratand exemplul comunitatii din Borsec, unde 35 de membri si-au dat mana pentru a construi o strategie coerenta de promovare a unui brand care inseamna foarte mult pentru Romania si care este apreciat de milioane dintre Romani.

In total, Romania se mandreste cu 24 de Organizatii de Management al Destinatiei – unul la nivel regional, trei la nivel judetean si 20 locale – reflectand eforturile de consolidare a unei retele naţionale de promovare a valorilor turistice si economice.

Bogdan Ivan a afirmat cu convingere ca exemplele de succes, precum cel din Borsec, vor inspira si alte comunitati sa isi valorifice autenticitatea si frumusetea, contribuind astfel la o Romania mai atractiva si prospera.

In concluzie, mesajul transmis este unul de incredere in forta dialogului si a colaborarii internationale, elemente esentiale pentru a asigura competitivitatea economica a tarii si a stimula dezvoltarea turistica, beneficiind intreaga comunitate.

author avatar
Redactia iDevice.ro