CEC Bank, una dintre cele mai mari institutii financiare din toata Romania la ora actuala, a publicat o informare oficiala extrem de importanta inainte de Paste 2025 in Romania, deoarece unele unitati din tara iau o mica pauza de la tranzactii bancare si schimburi valutare.
CEC Bank transmite totusi ca in perioada in care angajatii sai nu lucreaza, serviciile de Internet si Mobile Banking raman disponibile 24/7, astfel ca in zilele de 18 aprilie si 21 aprilie, nu vom putea face nimic in agentiile din tara, lucrurile urmand a reveni la normal dupa acea data.
CEC Bank vorbeste si despre parteneriatul cu Goupama, care marcheaza un nou pas in simplificarea accesului la asigurari. Astfel, clientii persoane fizice ai bancii pot achizitiona asigurarea de calatorie direct din aplicatia CEC app, componenta de Mobile Banking a CEC Bank.
Noua optiune digitala promite o experienta intuitiva, prietenoasa si accesibila la un click distanta, prin care utilizatorii sunt ghidati pas cu pas in configurarea poliitei de asigurare. Tot ce este necesar este sa raspunda la cateva intrebari simple, pentru a adapta produsul la nevoile specifice ale fiecaruia.
CEC Bank Anunta 2 Masuri Majore de ULTIMA ORA Vizand Milioane de Clienti din Romania
Aceasta solutie digitala se remarca prin personalizare si flexibilitate, permitand clientilor sa aleaga durata asigurarii, de la o zi pana la 30 de zile, si sa beneficieze de acoperire atat pentru calatoriile in Romania, cat si pentru cele in strainatate. In plus, optiunea permite adaugarea a pana la sase asigurati suplimentari, extinzand beneficiile poliitei pentru intreaga familie sau grupul de prieteni.
CEC Bank spune ca aceasta colaborare cu Groupama se bazeaza pe premisa unei reactii rapide la nevoile clientilor moderni, care apreciaza solutiile digitale simple si eficiente. Alexandru Georgescu, Director National Vanzari Groupama, a subliniat importanta acestei parteneriate:
“Colaborarea cu CEC Bank ne permite sa aducem clientilor o solutie moderna si accesibila, care integreaza asigurarile in viata de zi cu zi. Ne reafirmam angajamentul de a oferi produse personalizate, intuitive si usor de utilizat, calitatea, simplitatea si predictibilitatea fiind aspecte fundamentale pentru noi.”
CEC Bank se pozitioneaza ca un pionier in domeniul serviciilor financiare digitale, demonstrand ca inovatiile pot veni din parteneriate solide si adaptate cerintelor pietei. Clientii bancii beneficiaza astfel de un proces complet digital care le simplifica modul de gestionare a asigurarilor, completand oferta larga de servicii bancare deja disponibile prin Internet si Mobile Banking.
CEC Bank ramane in permanenta alaturi de clientii sai, oferind atat solutii pentru tranzactii bancare imediate, cat si produse inovatoare ce aduc un plus de confort si siguranta in planificarea calatoriilor. Aceasta initiativa consolideaza imaginea CEC Bank ca o institutie financiara moderna, care intelege si raspunde nevoilor unui public tot mai digitalizat si orientat spre solutii eficiente.
This post was last modified on apr. 14, 2025, 1:34 PM 13:34