Posta Romana anunta in mod oficial milioane de romani din toata tara despre realizarea unor masuri extrem de importante pentru multa lume, iar asta deoarece a dus la bun sfarsit distributia prestatiilor sociale aferente lunii aprilie, finalizand atat plata pensiilor, cat si livrarea anticipata a alocatiilor, indemnizatiilor si altor ajutoare sociale.
Posta Romana afirma in mod oficial ca aceasta operatiune a vizat aproximativ 2,5 milioane de beneficiari, pensionari cu venituri de pana la 2.574 lei net, echivalentul salariului minim pe economie.
Directorul general al companiei, Valentin Stefan, a subliniat ca reusita a fost posibila gratie unui efort comun al Ministerului Muncii, Familiei si Solidaritatilor Sociale, Ministerului Finantelor, Casei Nationale de Pensii, Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala (ANPIS), Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) si al partenerilor bancari. “Ne-am dorit sa le putem aduce aceasta multumire clientilor nostri ca sa se poata bucura, asa cum este normal, de Paste in liniste, alaturi de familie si cei dragi,” a declarat Stefan.
In plus fata de pensii si alocatii, Guvernul Romaniei a acordat in aceasta luna un ajutor de Paste in valoare de 400 lei persoanelor vulnerabile, iar pensionarii cu venituri reduse beneficiaza, anul acesta, de un sprijin financiar total de 800 lei, impartit in doua transe egale.
Posta Romana transmite ca aceste masuri suplimentare vin in completarea serviciilor de plata oferite de Posta Romana si reprezinta un semnal clar al preocuparii institutionale pentru bunastarea celor mai expusi. De mai bine de 163 de ani, Compania Nationala Posta Romana se reinventeaza constant intr-un peisaj economic in care durata medie de viata a unei firme nu depaseste zece ani.
Prin investitii importante in digitalizare — precum aplicatii mobile si platforme online pentru urmarirea coletelor si a statului platii pensiilor — si prin adoptarea de echipamente logistice de ultima ora, Posta Romana isi consolideaza pozitia de lider in servicii postale si financiare. Parteneriatele strategice cu bancile si institutiile publice completeaza aceasta viziune orientata catre client.
Managementul Postei Romane a adresat multumiri publice salariatilor care si-au indeplinit atributiile cu profesionalism si devotament, punand grija fata de oameni pe primul loc. Astfel, compania ramane dedicata nu doar performantelor operationale, ci si misiunii sociale de a nu lasa in urma niciun roman, transformand fiecare serviciu intr-un gest de solidaritate si incredere.