BANCA Transilvania, una dintre cele mai importante instituții finaciare ale României cu peste 4 milioane de clienți in toată țara, readuce în atenția românilor digitale disponibile prin aplicația mobilă BT Pay, oferind clienților posibilitatea de a trimite bani, de a solicita plăți prin request, de a efectua plăți online și în magazine, toate dintr-un singur app.
BANCA Transilvania a publicat o serie de informări importante, afirmând că BT Pay devine hub-ul principal pentru gestionarea finanțelor personale și de business. Noul update BT Pay permite plata facturilor direct din aplicație și reîncărcarea cartelelor SIM. Utilizatorii pot adăuga reîncărcarea SIM pe lista de „to do” în BT Pay, transformând aplicația într-un instrument complet pentru operațiuni zilnice.
BANCA Transilvania a creat pentru antreprenori pachete dedicate care includ beneficii nelimitate. Clienții de business pot accesa oferte cu comisioane preferențiale și instrumente avansate de raportare în BT Pay. În plus, antreprenorii pot utiliza creditul pentru investiții în scopul achiziționării de clădiri, echipamente, utilaje sau mijloace de transport, contribuind astfel la dezvoltarea și extinderea afacerilor.
Oferirea acestor servicii vine în contextul în care BANCA Transilvania își consolidează poziția de lider în digitalizare în piața bancară din România. Aplicația BT Pay se adresează atât clienților retail, cât și celor corporate, oferind o experiență unificată, bazată pe tehnologie de ultimă oră.
BANCA Transilvania anunță numirea lui Valentin Coroiu drept director general al companiei BT Broker de Asigurare, specializată în brokeraj de asigurări. Cu aproape 25 de ani experiență în asigurări, Coroiu a deținut funcții de conducere în cadrul UNIQA Asigurări, fiind responsabil pentru transformarea și digitalizarea operațiunilor.
BANCA Transilvania Transmite 4 Informări Oficiale de ULTIM MOMENT cu Inițiative Vizând Milioane de Români
„Suntem mai mult decât onorați să coordonez BT Broker de Asigurare, pentru care avem planuri mari”, a declarat Valentin Coroiu. „Ne propunem să transformăm modelul de business de la brokeraj specializat în asigurări auto la broker universal, adaptat atât pentru persoanele fizice, cât și pentru companii.”
BANCA Transilvania spune și că în 2024, BT Broker de Asigurare a înregistrat un profit net de 52 milioane de lei, de aproape cinci ori mai mare față de anul anterior, susținând peste 42.000 de clienți prin intermediere în asigurări și înregistrând un volum de prime brute intermediate de peste 500 milioane de lei.
Fosta companie Idea::Broker de Asigurare, preluată în 2021, a beneficiat de un proces de rebranding și a primit recent premiul pentru performanța în brokeraj asigurări auto la Premiile Brokerilor de Asigurare 2025, organizate de XPRIMM Publications.
Aceste inițiative subliniază angajamentul Banca Transilvania de a oferi soluții integrate și inovatoare atât în sectorul bancar, cât și în brokerajul de asigurări, consolidându-și astfel poziția de partener de încredere pentru clienți.