Rompetrol, grupul principal de benzinarii din România în momentul de față, le dezvăluie milioanelor de români din toată țara faptul că, evadarea de 1 Mai se anunţă a fi memorabilă anul acesta graţie campaniei interactive lansate de Rompetrol pe Facebook şi Instagram.
Rompetrol a decis să lanseze sub îndemnul «Unde alegi să evadezi anul acesta de 1 Mai?», o companie care îşi invită comunitatea să împărtăşească planurile de vacanţă, promiţând un penar elegant şi un şal deosebit pentru participanţii norocoşi. Acţiunea se desfăşoară exclusiv online între 28 aprilie şi 1 mai 2025, reunind pasionaţi de aventură care pot trimite răspunsurile direct pe postarea oficială.
Pentru a intra în competiţie, participanţii trebuie să comenteze pe postarea Rompetrol menţionând destinaţia preferată pentru 1 Mai şi să eticheteze un prieten care va călători alături de ei. În plus, este obligatoriu să dea like şi follow paginii Rompetrol, iar contul personal să fie setat ca public, pentru ca înscrierea să fie validă.
Rompetrol a stabilit ca toate comentariile înregistrate până la miezul nopţii de 1 mai 2025 vor fi luate în calcul la desemnarea câştigătorilor. Organizatorii au stabilit condiţii clare de eligibilitate: pot participa doar persoanele fizice cu vârsta de minimum 18 ani, împliniţi până la 28 aprilie 2025, cu domiciliul sau reşedinţa în România.
Fiecare participant poate utiliza un singur cont de Instagram sau Facebook şi poate câştiga un singur premiu, iar participarea prin conturi false, duplicate sau multiple este strict interzisă, pentru a asigura corectitudinea şi transparenţa selecţiei. Se vor analiza doar comentariile primite în perioada campaniei, fără excepţie.
Rompetrol SPARGE Tiparele, Anunțul cu care a Surprins foarte Mulți Români
Tematica campaniei reflectă preocupările şi preferinţele clienţilor Rompetrol. Restaurantele Hei! din staţiile de distribuţie propun meniuri inspirate din bucătăria românească şi internaţională, perfecte pentru pauza de drum, astfel că orice român ar trebui să aibă în vedere participarea la concurs.
Cu traseele Rompetrol Route, participanţii descoperă itinerarii pitoreşti care dezvăluie peisaje spectaculoase, în timp ce secţiunea de preferinţe a comunităţii dezvăluie gustările şi băuturile preferate de conducători, de la snack-uri rapide până la cafele speciale.
Participarea aduce mai mult decât satisfacţia unei posibile victorii: utilizatorii interacţionează cu o comunitate dinamică, schimbând impresii şi recomandări de călătorie. Comentariile şi etichetările contribuie la vizibilitatea paginilor Rompetrol, susţinând ofertele sezoniere la carburanţi şi produsele Hei!.
Pe lângă premiile atractive, campania întăreşte legătura dintre brand şi clienţi, transformând orice evadare – la mare, la munte sau în confortul de acasă – într-o experienţă chiar mai plăcută. Indiferent că alegi marea, muntele sau confortul de acasă, participarea îţi poate aduce un premiu surpriză.
This post was last modified on apr. 28, 2025, 5:05 PM 17:05