Anul trecut un manager al Samsung a afirmat ca in interiorul companiei exista dorinta de a face modificari care sa transforme Samsung in Apple, sa creeze o baza de clienti la fel de fidela si o imagine la fel de buna. Deocamdata Samsung a copiat de la Apple multe lucruri importante, si-a generat imaginea de hot incapabil sa inoveze, insa in 2013 lucrurile ar trebui sa se schimbe, compania urmand a trece printr-un rebranding serios. De la logo si pana la modul de promovare al produselor, Samsung va trece printr-o schimbare majora, Apple fiind sursa de inspiratie a acestei schimbari.
Sources in Asia have told me the Company has engaged a design team who have been involved in brand development for Nike and that the new look is designed to present Samsung with a more vibrant International brand image alongside the likes of arch rival Apple. The current blue Samsung logo will disappear, with all new product marketing linked via their own individual colours that are part of an overall brand family. “Even the advertising will change with products linked to lifestyle activities similar to what Nike does” said one source.
Managerii Samsung lucreaza cu designeri ce au colaborat in trecut cu Nike si scopul lor este de a face o imagine noua fiecarei categorii de produse Samsung, imagine care sa fie legata desigur de noul logo al companiei. Modul de promovare a produselor va fi asemanator cu cel utilizat de catre Nike, accentul va fi pus pe lifestyle, iar schimbarile ar urma sa fie prezentate la CES 2013, cea mai importanta conventie anuala pentru producatorii de dispozitive electronice.
Practic Samsung vrea sa devina Apple, insa indiferent ce schimbari va face si cum se va promova, in final va ramane aceeasi companie incapabila de a inova si concentrata doar pe a “imprumuta” ideile altora. Fanii Samsung vor iubi schimbarea, celorlalti nu le va pasa prea mult si daca totul nu va fi perfect organizat, atunci Samsung va fi aspru criticata.