In iOS 6.1 beta 2 Apple implementeaza posibilitatea de a reseta identificatorii in baza carora sunt afisate reclame pe iDevice-uri

  In iOS 6 Apple a implementat un sistem prin care a incercat sa faca iDevice-urile anonime in fata marilor companii care publica reclame pe website-urile accesate de catre noi. Clasicele UDID-uri au fost inlocuite de numere de identificare ce sunt aleator atribuite iDevice-urilor si nu pot fi conectate la un anumit utilizator ori altul. Aceste idenfiticatoare se schimba automat dupa o anumita perioada de timp, insa incepand cu iOS 6.1 beta 2, Apple ne da posibilitatea de a reseta singuri identificatoarele printr-un buton numit Reset Advertising Identifier, butonul fiind plasat in Settings>General>About>Advertising.

  Daca nu doriti ca informatii despre identitatea iDevice-ului vostru sa fie preluate de catre companiile ce afiseaza reclame pe website-uri, atunci va recomand sa activati optiunea Limit Ad Tracking in iOS 6.