Desi poate pare greu de crezut, tableta iPad Mini inregistreaza un succes important in China, o tara unde exista sute de modele de tablete Android la preturi atractive. Conform unui analist care monitorizeaza piata locala, tableta iPad Mini este greu de gasit in magazinele chinezilor, cel putin in cele unde ea este oficial vanduta de catre Apple. iPad Mini a fost oficial lansata pe 7 decembrie in China, atunci s-a observat ca putine persoane au fost prezente la cozi in fata magazinelor Apple, insa asta doar pentru ca s-au plasat multe comenzi online si tabletele au fost livrate la casele clientilor.
Prior to the China launch, we indicated that the iPad mini would be the ‘next big thing in China’ and we believe this phenomenon is starting to develop. In our view, the smaller form factor and lower price point will allow Apple to sell the iPad mini in more meaningful volumes versus the regular-size iPad.
iPad Mini pare sa fi intrecut in popularitate si recent lansata iPad 4, insa deocamdata nu se stie cate unitati s-au vandut in China. Era normal ca noua tableta sa atraga interesul foarte multor persoane, din pacate vanzarile tabletelor iPad 2/4 au scazut, cel mai probabil, ca urmare a lansarii iPad Mini, insa Apple castiga indeajuns de multi bani pentru a nu fi puternic afectata de alegerile consumatorilor.