In anul 2012 magazinele Apple au fost vizitate de 370 de milioane de oameni, conform informatiilor oferite de Tim Cook si prezicerile pe intregul an. Semestrial peste 120 de milioane de oameni viziteaza magazinele Apple, iar in imaginea de mai sus avem o comparatie intre Apple Store-uri, Disney Land-uri, audienta Super Bowl-ului si alte evenimente importante. Practic, in 2012 Apple a avut de aproape 3 ori mai multi vizitatori decat au avut Disney Land-urile in intreg anul 2011, de 3 ori mai multi vizitatori decat audienta Super Bowl-ului, si de aici incolo intelegeti voi ideea.
Daca ar fi sa raportam vizitele cu populatia globului, atunci aproximativ 5% din populatia Terrei a vizitat Apple Store-urile celor de la Apple, iar cifra este remarcabila. Ea este mai mica decat cea inregistrata de Best Buy sau Walmart, insa avand in vedere ca vorbim despre o companie producatoare de dispozitive electronice, trebuie sa recunoastem ca Apple Store-urile pot fi privite ca atractii turistice si nu simple magazine.