Apple a lansat iAds, propria platforma de mobile advertising, la inceputul lunii iulie cu prima reclama de acest gen pentru Nissan Leaf si iata ca au aparut deja primele informatii privitoare la castigurile developerilor care au inclus iAds in aplicatiile lor. Informatiile privind castigurile au fost puse la dispozitia tuturor de un developer care a facut o aplicatie ce permite folosirea LED flash-ului din iPhone 4 pe post de bec, adica il puteti porni/opri cand doriti voi.
Aplicatia este disponibila in AppStore de doar o zi si deasupra aveti castigul utilizatorului pentru ziua aceasta. Sincer sa fiu e o suma enorma pentru doar o zi si pentru o aplicatie de genul acesta, nu prea cautata, care oricum se adresa unui numar destul de mic de utilizatori, anume cei cu iPhone 4. iAds este deocamdata la inceput si in momentul de fata putine aplicatii au implementate reclamele celor de la Apple, asa ca odata cu adoptarea la scara larga a reclamelor s-ar putea sa nu mai vedem asemenea castiguri intr-o singura zi.
Viitorul suna bine pentru developerii de aplicatii pentru iOS, si eu unul as fi de acord sa dau cateva click-uri pe zi pe diferite reclame atat timp cat aplicatiile ar fi gratuite sau ar avea un pret mic.