iRadio, celebrul serviciu de streaming audio al companiei Apple, este pregatit pentru lansarea oficiala si noi detalii apar in legatura cu modul in care noi il vom putea utiliza. Stiati deja ca iRadio ar urma sa fie oferit gratuit de catre Apple utilizatorilor, iar acest lucru presupune ca Apple sa ruleze reclame in interiorul aplicatiei care ne da posibilitatea de a controla sistemul. Aceste reclame ar urma sa fie atat audio, adica vor fi rulate intre pornirea stream-urilor sau vor intrerupe stream-ul, cat si clasice, adica un banner publicitar va fi afisat in interfata.
Now hear this: Apple will sell audio ads on its forthcoming streaming music service, already being dubbed “iRadio” by many. The service is expected to offer highly targeted ads, which could make it pricey — but appealing — to marketers and a major threat to already-struggling Pandora. The audio ads will be sold via iAd, Apple’s mobile ad network, according to a former Apple executive with knowledge of the situation. In addition to audio ads, the streaming music service will also contain the mobile ads iAd currently sells.
Era de asteptat ca Apple sa monetizeze cumva serviciul din moment ce el ar urma sa fie disponibil gratuit pentru toata lumea, insa probabil multi vor fi destul de nemultumiti de alegerea companiei. Bannerele publicitare clasice probabil nu vor fi prea intruzive, insa cele audio sigur vor intrerupe stream-urile si atunci ar putea aparea primii nemultumiti. Apple urmeaza sa prezinte iRadio in cadrul conferintei de deschidere a WWDC 2013.