Apple si Google sunt probabil doua dintre companiile intre care exista cea mai mare rivalitate, iar o miscare facuta de una intr-o anumita directie genereaza o miscare facuta de catre cealalta companie in aceeasi directie. Daca in ultimele luni s-a tot zvonit ca Apple ar dezvolta un smartwatch si un televizor, ei bine cei de la Google au inceput sa dezvolte exact acelasi tip de produse, plusand insa cu o consola. Toate aceste produse gandite de catre oamenii din Mountain View vor rula, desigur, in baza sistemului de operare Android OS, exact cum iDevice-urile ruleaza iOS.
Google is developing a videogame console and wristwatch powered by its Android operating system, according to people familiar with the matter, as the Internet company seeks to spread the software beyond smartphones and tablets. With the game machine and digital watch, Google is hoping to combat similar devices that Apple may release in the future, according to the people. Google is also preparing to release a second version of an Android-powered media-streaming device, called Nexus Q, that was unveiled last year but not sold to the public, these people said.
E greu de spus cand va reusi Google sa aduca pe piata aceste produse, daca o va face inaintea Apple, sau daca va veni prea tarziu cu ele, insa este clar ca vom avea destule alegeri pentru fiecare categorie in parte. In segmentul smartwatch-urilor exista foarte multe companii care dezvolta in momentul de fata produse pentru utilizatori, asa ca acolo functiile si brandul vor face diferenta intre dispozitive. In ceea ce priveste televizoarele lucrurile sunt complicate, deoarece exista multe nume mari pe piata, iar singura metoda prin care Google sau Apple ar putea reusi, ar fi lansarea unui produs complet diferit fata de ceea ce exista acum in magazine.
In domeniul consolelor, nu cred ca Google sau Apple ar putea concura deocamdata cu Microsoft, Sony sau Nintendo, insa o consola care ar permite rularea jocurilor din Google Play si utilizarea terminalelor Android ca si gamepad, ar atrage interesul multor oameni. In final, companiile joaca acelasi joc al dominarii, iar castigatoare va iesi cea care va alege momentul potrivit pentru a lansa pe piata produsele.