Zilele trecute compania Apple a trimis documentatia de mai sus catre magazinele sale din intreaga lume, cerandu-le angajatilor sa isi ofere ideile pentru cresterea vanzarilor de terminale iPhone in Apple Store-uri. Cei de la Apple au obiceiul de a cere opiniile angajatilor din lantul retail pentru imbunatatirea vanarilor de produse, iar aceasta este o buna dovada a faptului ca parerea lor conteaza. Angajatii care vor avea idei agreate de catre management vor avea ocazia de a lucra in sediul din Cupertino cu echipa care dezvolta strategia de vanzare a terminalelor iPhone, acesta fiind un premiu oferit de catre companie.
Saptamanile trecute am aflat ca Tim Cook cauta metode noi de a creste vanzarile de terminale iPhone prin intermediul Apple Store-urilor si acum avem o prima dovada a acestei noi directii pe care o ia compania. Cererea de opinii din partea angajatilor este un lucru bun, demonstreaza ca vocea lor conteaza si ar putea oferi o perspectiva complet noua asupra strategiei care trebuie alese.