iAd este serviciu de publicitate introdus de Apple odata cu iOS 4 si permite developerilor sa afiseze reclame, puse la dispozitie de Apple, in interiorul aplicatiilor proprii. Apple s-a grabit sa semneze contracte de publicitate cu unele dintre cele mai mari firme din lume pentru a le afisa reclamele in reteaua iAd, adica in toate iDevice-urile care au aplicatii compatibile si iOS 4.0 instalat. Mai mult decat atat, Apple le permite si developerilor sa isi promoveze aplicatiile prin intermediul acestui sistem, astfel ca un developer isi poate face bannere cu propriile aplicatii si le poate vinde prin iAds, cumparatorul trebuind sa dea doar click pe aplicatie si o cumpara direct.
Practic bannerul de reclama tine locul unei pagini din AppStore, deci nu mai e nevoie deschiderea AppStore-ului pentru a cumpara aplicatia. Apple le permite developerilor sa foloseasca fondurile castigate prin iAds pentru a isi promova aplicatiile, insa totodata vinde locuri de reclama in reteaua proprie, locuri pe care cu greu reuseste sa le ocupe.