In iPhone 5S compania Apple a implementat un chip grafic PowerVR G6430 multi-core care este compatibil cu tehnologia Open GL ES 3.0, fiind unul dintre putinele chip-uri grafice care beneficiaza de ea. Fata de iPhone 5, Apple sustine ca ar trebui sa observam o dublare a capacitatii de procesare grafica, iar benchmark-urile pe care le puteti vedea in acest articol demonstreaza cat se poate de clar acest lucru. Practic noul chip grafic al iPhone 5S beneficiaza de arhitectura Rogue conceputa de catre cei de la PowerVR, iar pentru detalii tehnice va directionez catre cei de la Anandtech.
Revenind in taramul cifrelor, puteti observa ca desi iPhone 5S are putere de procesare grafica foarte mare, benchmark-urile demonstreaza faptul ca in smartphone-urile concurente utilizatorii ar putea gasi performante mult mai bune. Vorbim desigur despre chip-uri grafice diferite si tehnologii diferite, insa se pare ca Apple nu reuseste sa obtina suprematia in ceea ce priveste performantele grafice, desi in cazul procesului vorbim despre cele mai bune performante de pe piata. Exista posibilitatea ca software-ul utilizat sa dea alte rezultate dupa o actualizare si implementare a compatibilitatii pentru iPhone 5S, insa sansele sunt mici.
Per total, iPhone 5S aduce acel spor de performanta de 2x fata de iPhone 5, este de 2 ori mai rapid decat iPhone 5C, insa in multe cazuri nu este mai rapid decat smartphone-urile concurente, insa totul depinde de benchmark si de tipul testului.