De ani de zile se tot spune ca tabletele vor inlocui PC-urile si acest lucru s-a dovedit a fi, cel putin, partial adevarat, vanzarile de PC-uri inregistrand o scadere importanta, in timp ce vanzarile de tablete cresc de la an la an. Un nou studiu publicat de catre cei de la Mixpanel ne ofera cateva informatii interesante in legatura cu modalitatile in care sunt utilizate tabletele de catre consumatori si jocurile ocupa cea mai mare parte din timp, aproximativ 22%. Dupa jocuri, aplicatiile de interactiune sociale, cele educationale si aplicatiile magazinelor online inregistreaza o rata mare de accesare, acest lucru nefiind surprinzator.
In ceea ce priveste o impartire a ratei de utilizare inregistrate pentru tabletele iPad si cele Android, observati ca in cazul tabletelor iPad exista de 2 ori mai multa interactiune cu produsele. Era normal sa vedem acest lucru din moment ce tabletele iPad inregistreaza mai mult trafic de internet decat tabletele Android, fiind foarte clar faptul ca ele sunt utilizate mai des. Acest lucru nu poate fi imbucurator pentru cei de la Google, avand in vedere ca de ani de zile tot incearca sa invete consumatorii cu aceste produse, insa lucrurile se vor schimba in timp.