Decizia de a pastra tableta iPad 2 in vanzare la pretul de 399$/€ in locul iPad 4 a lasat multe persoane cu un semn de intrebare in legatura cu strategia celor de la Apple, iar raspunsul este unul destul de simplu: consumatorii inca sunt interesati de tableta. Conform unor date oferite de o agentie care analizeaza piata tabletelor, iPad 2 a reprezentat 22% din vanzarile totale de tablete Apple in ultimul trimestru fiscal, cifra fiind mai mica decat cea din trimestrele fiscale anterioare, insa comparabila cu cea din aceeasi perioada a anului trecut.
Practic Apple observa ca tableta sa ieftina inca este cautata de multa lume, desi are 2 ani de cand este disponibila pe piata, asa ca le ofera celor interesati posibilitatea de a o achizitiona si utiliza, mai ales ca ea ruleaza iOS 7, desi nu o face foarte bine. Prin aceasta strategie compania Apple isi asigura vanzari suficiente pentru a tine la distanta producatorii de tablete Android, insa anul viitor va fi nevoita sa renunte la acest model.