Compania Apple a fost numita intr-un proces intentat de catre un american, acesta fiind nemultumit de faptul ca ecranul de 27 de inch al iMac-ului sau s-a defectat la 18 luni de la achizitionarea produsului. Apple ofera garantie standard de 1 an de zile pentru produsele sale, iar ecranul barbatului s-a defectat la 6 luni dupa expirarea garantiei, Apple cerandu-i 500$ pentru reparatii. Ecranul in cauza este produs de catre LG, iar barbatul cere 5 milioane de dolari despagubiri de la Apple, sustinand ca reprezinta toti clientii care au achizitionat iMac-uri cu ecrane de 27 de inch produse de catre LG.
In a complaint filed last week in San Jose, aspiring music teacher Corbin Rasmussen says he thought the iMac was expensive but, relying on Apple’s claims that is was ”designed for a long productive life,” saved up to buy one to use as a home computer and media center. Rasmussen claims that, after 50 percent of the screen went dim, the iMac became nearly useless for watching movies and made basic web browsing difficult. He complained to Apple, which told him a repair would cost more than $500 since the defect arose after the product’s one year warranty expired.
Conform cererii de chemare in judecata, barbatul sustine ca Apple nu este sincera cand afirma ca aceste produse sunt construite pentru a avea o viata lunga si productiva, sute de plangeri fiind formulate la Apple pentru aceeasi problema ecranului. Partea cea mai proasta este ca exista sanse extrem de mici ca barbatul sa castige atacand strategia de marketing a celor de la Apple, compania putand sustine doar ca ofera garantie standar si Apple Care pentru cei interesati sa-si protejeze corect produsele.