Dupa cum probabil stiti deja, compania Apple nu investeste chiar atat de multi bani in promovarea produselor sale, iar in graficul de mai sus vedem cat de mult se diferentiaza cei din Cupertino de restul compatiilor importante. 2013 este primul an in care Apple cheltuie mai mult de 1 miliard de dolari pentru promovarea globala a produselor sale, cifra dublandu-se fata de cea investita in anul 2009 in aceleasi scopuri, insa fiind de peste 4 ori mai mica decat cea investita de catra Samsung anul trecut.
Apple investeste si de aproape 3 ori mai putini bani decat Microsoft in promovarea produselor sale, Coca Cola fiind una dintre celelalte companii care o intrece, din pacest punct de vedere. La fel de conservatoare precum Apple sunt si companiile Dell sau HP, prima dintre ele investind mai putin de 1 miliard de dolari anual in promovare, in timp ce HP a depasit in 2011 aceasta bariera. Practic Apple nu cheltuie foarte multi bani pentru publicitate doarece produsele sale au oricum “priza” la public si deocamdata nu este nevoita sa-si goleasca, conturile in acest mod.