Actualizandu-si lista celor mai valoroase brand-uri ale anului, cei de la Brand Finance listeaza compania Apple ca avand cel mai valoros brand si in cursul anului 2014, situatia ramananand neschimbata fata de anul trecut. Dupa cum puteti vedea deja din imaginea de mai sus, Apple, Samsung, Google si Microsoft ocupa primele 4 pozitii in topul companiilor cu cele mai valoroase brand-uri de pe glob, pozitiile lor ramanand neschimbate fata de aceeasi perioada a anului trecut, chiar daca valoare abrand-ului a crescut semnificativ in toate cazurile.
In cazul companiei Apple valoarea brand-ului a crescut cu putin peste 17 miliarde de dolari intr-un singur an, in cazul celor de la Samsung vorbim despre o crestere de 20 de miliarde de dolari, in cazul Google vorbim despre o crestere de 16 miliarde de dolari, iar in cazul Microsoft vorbim din nou despre o crestere de 17 miliarde de dolari. 9 dintre primele 10 companii listate in topul celor de la Brand Finance sunt americane si asta spune multe despre puterea lor la nivel global, insa valoarea brand-ului nu este totul.
Daca ne uitam si la rating-ul brand-ului, atunci putem observa ca Google are un rating mai bun decat o foarte mare parte dintre companiile din top, in aceeasi pozitie aflandu-se inclusiv brand-ul Coca Cola, acest lucru ajutandu-le sa aiba o valoare atat de mare.