Daca cititi acest blog de mai bine de un an de zile, atunci stiti ca cu multe luni inaintea lansarii unor produse Apple, diverse zvonuri descriu design-ul si functionalitatea acestor produse inainte ca ele sa apara pe piata. Pentru a explica exact de unde vin informatiile privind aceste produse, o publicatie asiatica cu foarte multe informatii credibile in legatura cu viitoare produse Apple ne ofera cateva detalii interesante. Conform lor, majoritatea informatiilor despre produsele Apple vin de la partenerii din canalul sau de distributie, ei primind ordine de la Apple cu 1 sau 2 luni inainte ca Apple sa actioneze in baza a ceea ce le cere.
Continuand, publicatia sustine ca Apple pregateste lansarea unor produse noi cu 6 – 9 luni inainte ca ele sa ajunga efectiv pe piata, o multitudine de schimbari fiind aplicate intre timp pentru ele. Compania Apple are obiceiul de a isi dezvolta produsele in jurul unei componente importante, cum ar fi procesorul dispozitivului, iar companiile producatoare ale sale sunt contractate cu multe luni inaintea lansarii efective. In acest caz, diversele zvonuri aparute in legatura cu noile produse Apple sunt cel mai probabil adevarate in fiecare faza a dezvoltarii lor, insa produsul final poate fi complet diferit de ceea ce are Apple in dezvoltare cu luni de zile inaintea lansarii.
In final, principala vulnerabilitate a companiei Apple sunt partenerii sai asiatici si din vina lor ajung in presa atat de multe informatii in legatura cu produse Apple inca nelansate, insa Samsung si alte companii competitoare au acelasi probleme.