T-Mobile, brandul binecunoscutei companii germane Deutsche Telekom, isi face in anul 2014 intrarea pe piata din Romania printr-un rebranding facut pentru doua dintre cele mai cunoscute branduri romanesti. Deutsche Telekom controleaza indirect de aproximativ 1 an de zile Romtelecom si Cosmote, iar in cursul acestei zile consiliul de administratie al Romtelecom a aprobat rebranding-ul companiei in T-Mobile, Cosmote-ul urmand a avea parte de aceeasi schimbare, chiar daca ea nu va fi facuta impreuna cu Romtelecom, ci cu in cateva luni de zile.
Pentru finalizarea rebranding-ului celor doua companii cei de la Deutsche Telekom au setat ca termen data de 12 septembrie, asa ca pana atunci denumirile Cosmote si Romtelecom vor deveni istorie, ele urmand a fi inlocuite de catre brand-ul T-Mobile. Avand o cota de piata enorma in Germania si prezenta puternica in multe alte piete de pe glob, Deutsche Telekom a inceput sa efectueze diverse modificari in structura Cosmote de cateva luni de zile, iar in cadrul Romtelecom probabil vorbim de acelasi lucru, schimbarea numelui fiind doar o parte din procesul de intrare pe piata romaneasca.
Costul total al operatiunii, cel putin pentru Romtelecom, s-ar ridica la 10 milioane de euro, intreaga “fata” a magazinelor si a serviciilor online/offline urmand a fi refacuta pana in 12 septembrie.