Pebble este unul dintre cele mai bune smartwatch-uri disponibile pe piata, el fiind pus in vanzare la inceputul anului trecut dupa o sesiune de finantare intermediata de catre un celebru website american. In doar un an de zile Pebble s-a vandut in peste 400.000 de exemplare, compania producatoare castigand peste 60 de milioane de dolari, aproape dublandu-si numarul de angajati. In 2014 compania estimeaza ca isi va dubla si incasarile multumita noilor Pebble Steel, iar rezultatele lor sunt cat se poate de interesante.
When we started working on wearables six years ago, there were few players in the space and a lot of skeptics. It’s exciting to see this market grow so quickly — enabling more interesting use cases and keeping all of us laser-focused on creating the very best user experiences we can.
Daca in 2013 piata smartwatch-urilor era aproape inexistenta, evolutia Pebble si recentele smartwatch-uri lansate de catre diversi producatori de terminale Android au contribuit la crearea unei piete in continua expansiune. Anul 2014 a adus o multitudine de dispozitive noi si avand in vedere iminenta lansarea a unui iWatch produs de catre Apple, este clar ca exista multe miliarde de dolari pe care multe companii ar dori sa le incaseze, insa ramane de vazut cine va putea aduce pe piata dispozitivele cele mai bune.