Zilele trecute v-am spus ca vicepresedintele senior al diviziei de marketing din cadrul Apple, Phil Schiller, era in grijorat anul trecut in legatura cu noile campanii de promovare ale terminalelor Samsung. El a vorbit in fata instantei care judeca noul proces dintre Samsung si Apple, atunci un email fiind prezentat juratilor, el avand o ingrijorare exprimata de catre Schiller fata de Tim Cook. In cursul noptii trecute Schiller a fost chestionat din nou de catre avocati, de aceasta data cateva detalii suplimentare fiind oferite.
After watching one Samsung pre-Super Bowl ad Schiller wrote an email to Vincent, commenting on the ad. “It’s pretty good and I cant help but think “these guys are feeling it” (like an athlete who can’t miss because they are in the zone) while we struggle to nail a compelling brief on iPhone,” Schiller wrote in an email, presented in court on Friday. He added: “Something drastic has to change. Fast.”
Intr-un nou email prezentat instantei, vicepresedintele senior al Apple sustine ca Samsung a facut o reclama foarte buna pentru a promova linia de terminale Galaxy in timpul SuperBowl-ului american, ea dovedind oamenilor ca Samsung “intelege” ceea ce au ei nevoie, Apple chinuindu-se sa faca prezentari la fel de bune. In aceasta idee, Schiller a propus schimbarea agentiei de marketing care producea campaniile promovare ale produselor Apple, insa in final o decizie in acest sens nu a fost luata.
Adevarul este ca reclamele Samsung in care posesorii de iPhone-uri erau jigniti au ajutat compania sa ajunga in atentia multor americani, insa cota de piata a producatorului nu a crescut simtitor, popularitatea brand-ului sau avand o evolutie mai buna. In final, este important de retinut ca Apple se teme ca Samsung isi promoveaza produsele mai bine decat ea, iar asta ar putea aduce noi surprize benefice pentru utilizatori.