In App Store si Google Play exista o multitudine de jocuri extrem de interesante care sunt disponibile in exclusivitate intr-unul dintre cele doua magazine de aplicatii. Lansarea exclusiva a jocurilor in App Store sau Google Play s-a transformat intr-o prioritate pentru Apple si Google, ambele companii luptandu-se pentru a convinge dezvoltatorii sa dezvolte titlurile special pentru fiecare platforma in parte. In ideea de a convinge dezvoltatorii, companiile le ofera acestora promovare preferentiala in magazine, iar de cele mai multe lor campaniile de convingere au succes.
ZeptoLab’s sequel to its popular puzzle game “Cut the Rope”, introduced in December, reflected a similar pattern. The company and Apple agreed to about a three-month window of exclusivity for Apple’s App Store, in exchange for the store prominently promoting the game, one person familiar with the matter said. ZeptoLab launched an Android version in late March.
Drept exemplu sunt datele jocurile Cut The Rope 2 si Plants vs Zombies 2, Apple negociind cu ambele companii dezvoltatoare ca jocurile sa fie disponibile exclusiv in App Store timp de 2 sau respectiv 3 luni de zile, lansarea in Google Play urmand a avea loc dupa aceasta perioada. Partea interesanta este ca Apple si Google nu ar oferi altceva in afara promovarii titlurilor in magazinele proprii, iar acest lucru s-a dovedit a fi pe placul dezvoltatorilor, ei castigand sume serioase de bani in baza acesteo promovari.