Saptamana trecuta s-a aflat ca Apple a renuntat la agentia pe care o folosea pentru a isi produce spoturile TV pentru promovarea produselor lansate anual, iar acum aflam detalii noi in legatura cu planurile companiei. Se pare ca Tim Cook are intentia de a isi construi o echipa de 1000 de angajati care urmeaza sa promoveze viitoarele produse ale companiei, atat prin spoturi TV, cat si prin alte metode de promovare.
It’s pitting TBWA/MAL against this internal agency with “jump balls” to mine the best creative ideas, a controversial tactic with outside agencies, let alone an internal one. It’s going after some of adland’s boldest-faced names to staff its in-house shop — in some cases, it’s even poached executives from TBWA/MAL. And, in what once would have been seen as a sacrilegious breach of the Apple-MAL bond, it’s been inviting some of the ad industry’s top shops to pitch on major projects.
Apple a angajat pana in prezent sute de oameni ai diverselor agentii de publicitate din SUA, unele contractate de catre companie in trecut si in prezent, iar angajarile vor continua in perioada urmatoare. Mai mult decat atat, Apple invita diverse agentii de publicitate din SUA sa prezinte idei pentru promovarea actualelor produse ale sale, actiunile fiind contrare celor intreprinse pentru ani si ani de zile.
Apple avea o relatie foarte stransa cu agentiile sale de publicitate, insa se pare ca Tim Cook intentioneaza sa preia fraiele eforturilor de promovare ale produselor Apple.