Xiaomi este unul dintre cei mai proilifici producatori de terminale Android din Asia, compania chineza reusind sa genereze vanzari mai mari decat cele ale unor producatori cu traditie. Cu 26 de milioane de smartphone-uri vandute in prima jumatate a anului 2014, un CEO considerat a fi versiunea chinezeasca a lui Steve Jobs si un fost vicepresedinte al Google la conducere, Xiaomi isi propune sa atace iPad.
Xiaomi a lansat pe data de 1 iulie prima sa tableta si spre deosebire de alti producatori de tablete Android, este dispusa sa construiasca un ecosistem pentru produsele sale. Apple a reusit sa cucereasca lumea terminalelor mobile cu ajutorul ecosistemului sau, iar cei de la Xiaomi incearca sa faca exact acelasi lucru acum in intreaga lume.
Avand in vedere ca vanzarile sale de smartphone-uri se apropie de cele ale Apple in China, nu este greu de crezut ca vanzarile sale de tablete vor creste considerabil in viitorul apropiat, in cativa ani putand ajunge din urma vanzarile de tablete iPad. Apple are un competitor extrem de periculos in Xiaomi, insa ramane de vazut cum va alege Apple sa ii contreze actiunile.