Dupa instalarea iOS 8 sau iOS 8.0.2 in iPhone sau iPad unii utilizatori au descoperit ca sistemul Personal HotSpot a disparit din meniul Cellular, Conexiune celulara, si nu mai este prezent, sau este inactiv, in meniul principal al aplicatiei Settings, Configurari. Desi o simpla resetarea a setarilor de retea ar fi trebuit sa rezolve problema, in unele cazuri este nevoie de o modificare suplimentara facuta in aplicatia Configurari, Settings, pentru a reactiva HotSpot Personal pentru terminale.
iOS 8 HotSpot Personal / Personal HotSpot reactivare
Daca nu aveti activ meniul HotSpot Personal in iOS 8 dupa o resetare a datelor celulare, atunci il puteti reactiva rapid prin accesarea meniului Cellular Data , Conexiune Celulara, si introducerea in campul HotSpot Personal a aceluiasi cuvant precum cel inscris in Conexiune Celulara. Puteti vedea in imaginea de mai sus ca in cazul Orange este necesara introducerea cuvantului net in dreptul campului APN a setarilor pentru Conexiune Celulara, in cazul Telekom sau Vodafone fiind cuvinte similare.
Efectuarea acestei simple modificari va readuce posibilitatea de a utiliza functia HotSpot Personal in iOS 8 pentru a partaja o conexiune de internet dintr-un iDevice, iar daca nu reusiti sa o readuceti in functiune, atunci probabil un restore este singura metoda de a rezolva problema.