Apple pierde o parte serioasă din cota de piață caștigată de iPad în segmentul tabletelor

  Tabletele iPad și-au pierdut din popularitate, acest lucru este cât se poate de clar, iar compania Apple se vede în fața unei probleme majore deoarece cota sa de piață în segmentul tabletelor a ajuns la una dintre cele mai mici valori înregistrate vreodată. Conform companiei de analiză a piețelor globale de tablete, IDC, Apple are 22.8% din piața tabletelor, cota sa scăzând de la 29.2% cât avea compania americană în aceeași perioadă a anului trecut.

  În comparație compania Samsung a reușit să reducă impactul privind scăderea cotei de piață de la 18.3% la 19.3% cu vânzări de 9.9 milioane de unități, dar aici vorbim despre o simplă estimare deoarece Samsung nu furnizează cifre reale de vânzări. Vânzările de tablete au crescut cu puțin peste 11% în ultimul an de zile și asta în contextul în care tabletele ieftine au generat cele mai mari vânzări și dau mari batai de cap companiei Apple.