Acum aproximativ o saptamana de zile va povestea despre problema dezvoltatorului aplicatiei iDevice.ro al carui terminal iPhone 6 s-a indoit in timpul utilizarii obisnuite, service-ul autorizat Apple din Romania, Cordon Electronics, refuzand sa-i inlocuiasca terminalul in baza garantiei. In fata acestui refuz dezvoltatorul a vizitat si service-ul Noumax cu aceeasi problema, insa a primit exact acelasi raspuns din partea lor, compania Apple refuzand sa inlocuiasca terminalele iPhone 6 indoite in Romania, chiar daca indoirea nu a fost fortata de utilizator si este rezultatul unei fragilitati a structurii de rezistenta a produsului.
Desi Apple Store-urile din strainatate inlocueisc terminale iPhone 6 indoite in timpul utilizarii dupa o verificare facuta la un Genius Bar de catre un angajat al companiei Apple, in Romania situatia este complet diferita. Pun acest lucru pe faptul ca Apple nu are incredere in angajatii service-urilor autorizate din Romania, altfel nu prea vad de ce ar refuza sa inlocuiasa in baza garantiei terminalele returnate cu aceasta problema. Avand in vedere aceasta politica deficitara pentru service-urile autorizate cred cu tarie ca operatorii de telefonie mobila vor avea exact aceeasi politica, deci va puteti lua gandul de la rezolvarea unei probleme fara a inlocui terminalul pe banii vostri.
Acestea fiind spuse, ce parere aveti despre politica Apple pentru Romania?