S-a vorbit in repetate randuri despre faptul ca operatorul de telefonie mobila Digi Mobil suspenda abonamentele clientilor care vorbesc prea multe minute internationale si iata ca acum avem o dovada a faptului ca aceasta practica este reala. Mai jos aveti un mesaj care a fost primit prin SMS de catre diverse persoane in ultimele zile, in el fiind explicat de catre Digi Mobil faptul ca pentru abonamentele Optim Nelimitat va fi suspendat serviciul de apeluri internationale pentru clientii care vorbesc mai mult de 3000 de minute internationale intr-o luna calendaristica.
Stimate Client, iti multumim pentru alegerea serviciului Digi Mobil Optim Nelimitat. Acest serviciu este destinat satisfacerii nevoilor obisnuite de comunicare. Astfel, inregistrarea pe o cartela SIM a unui consum mai mare de 3000 de minute catre retelele mobile internationale va atrage pentru cartela SIM respectiva suspendarea serviciului, pana la finalul lunii in care s-a inregistrat acest consum. In cazul neacceptarii, puteti renunta la serviciul de telefonie mobila in 30 de zile de la aceasta notificare, fara plata de despagubiri.
Doar serviciul de apeluri internationale al unui abonament Digi Mobil Optim Nelimitat va fi suspendat pentru client pana la finalul lunii calendaristice, operatorul oferindu-le clientilor abonamentului Optim Nelimitat posibilitatea de a cere rezilierea fara costuri suplimentare. Practic Digi Mobil recunoaste acum ca duce o politica paguboasa de atragere a clientilor catre reteaua sa si minutele vorbite de catre acestia in retelele internationale depasesc estimarile facute de catre analistii companiei, sau poate aceasta a fost strategia operatorului de la bun inceput doar pentru a fragmenta piata de telefonie mobila din Romania.
In ciuda faptului ca Digi Mobil a avut o politica pe care oricine trebuie sa o condamne, oferta lor pentru abonamentele Optim Nelimitat ramane cea mai buna de pe piata pentru persoanele care nu cauta altceva decat posibilitatea de a vorbi foarte mult la telefon aproape oriunde pe glob.