Daca Samsung Galaxy S6 este mai rapid decat iPhone 6 in ceea ce priveste deschiderea diverselor aplicatii instalate in terminalele utilizatorilor, in cazul performantelor grafice lucrurile sunt complet diferite, dupa cum puteti vedea din imaginea de mai sus. In ea putem observa rezultatele obtinute in testele grafice de catre Samsung Galaxy S6, iPhone 6 si iPhone 6 Plus, impreuna cu alte terminale, iar terminalul Samsung nu obtine rezultate mai bune decat competitorii sai, dar acest lucru era de asteptat avand in vedere placa grafica Mali T760 folosita de catre Samsung.
Samsung Galaxy S6 obtine scoruri mult mai mici decat iPhone 6 in testul OpenGL ES 3.0 si usor mai mic in cel pentru OpenGL ES 2.0, iar restul terminalelor Samsung testate impreuna cu produsele Apple nu au rezultate mai bune, din pacate. Cei de la Samsung nu au facut o alegere prea buna pentru partea grafica a Samsung Galaxy S6 sia sta deoarece aceasta placa grafica Mali T760 nu reuseste sa ofere performante grozave pentru rezolutia nativa de 2560 x 1440 pixeli a terminalului, deci in jocuri utilizatorii nu vor avea o experienta grozava.
Este adevarat ca iPhone 6 are o rezolutie injumatatita si iPhone 6 Plus are o rezolutie cu mult mai mica, ambele terminale avand performante superioare Samsung Galaxy S6, insa acest lucru conteaza prea putin din moment ce Samsung stia ce trebuie sa implementeze in terimnalele sale pentru a le oferi suprematia. Acestea fiind spuse, Samsung Galaxy S6 nu va fi ideal pentru jocurile car enecesita multa putere de procesare grafica, Samsung avand intotdeauna probleme in a implementa chip-uri grafice performante in propriile terminale.