Apple Watch poate fi probat in Apple Store inca din data de 10 aprilie si o multitudine de fani Apple au avut ocazia de a incerca noul ceas inteligent al companiei americane in vederea achizitiei, multi luand decizia de a il precomanda dupa o scurta perioada de testare in magazin. Pentru ca Apple Watch este atat de important pentru cei din Cupertino, compania americana interactioneaza cu clientii care au testat produsul printr-un chestionar format din 7 intrebari care au menirea de a ii ajuta pe cei din Cupertino sa intelaga cum este privit produsulul lor.
Chestionarul incearca sa ajute Apple sa afle daca ai sai fani sunt dispusi sa le recomande prietenilor sau familiei sa probeze Apple Watch in magazine, cerand in acelasi timp informatii cu privire la expreienta avuta in timpul unei sesiuni de proba avuta in Apple Store. Separat compania Apple incearca sa afle daca ai sai clienti sunt interesati sa cumpere Apple Watch dupa proba, ce varsta si ce sex au, totul intr-o tentativa de a isi imbunatati experienta de proba oferita celor care ii intra in magazine interesati sa cumpere Apple Watch sau orice alt produs.
Apple Watch este un produs dificil pentru compania Apple deoarece el vine intr-o categorie complet noua si are nevoie de foarte multa promovare si atragerea unui grup select de clienti, iar Apple pare sa fie dispusa sa faca toate lucrurile corect.