Samsung Galaxy S6 si Samsung Galaxy S6 Edge au fost prezentate si promovate cu foarte mare “tam tam” de catre compania coreeana Samsung, iar conform celor mai recente date din Coreea de Sud, tara natala a celor de la Samsung, se pare ca dispozitivele n-au atras interesul unui numar foarte mare de persoane, in ciuda unor cifre mari de precomenzi facute de catre operatori.
V-am spus si in weekend ca Samsung Galaxy S6 si Samsung Galaxy S6 Edge nu genereaza vanzari mari in Coreea de Sud, iar acum o noua publicatie locala sustine ca ambele terminale au generat vanzari de doar 200.000 de unitati in primele 10 zile de disponibilitate pe piata, cu 100.000 de unitati mai putine decat totalul precomenzilor facute de catre operatori la Samsung pentru terminale.
Aceste precomenzi nu sunt facute de catre clienti ci de catre operatori in vederea vanzarii ulterioare catre clienti, insa se pare ca acestia s-au asteptat la interes mai mare din partea consumatorilor, insa se pare ca acest lucru nu s-a intamplat si Samsung Galaxy S6 si Samsung Galaxy S6 Edge n-au avut parte de un start reusit in tara care conteaza mult pentru cei de la Samsung.
South Korea’s No. 1 tech giant had sold a little over 200,000 units of the two smartphones here as of Sunday since their launch on April 10, sharply falling short of the 300,000 preorders, according to the data, indicating that earlier sales forecasts may be exaggerated. While mobile carriers’ subsidies for purchasing the two smartphones were no more than 210,000 won (US$193.9) upon the release, the carriers expanded the amount over the previous weekend, apparently reflecting the sluggish sales. The country’s maximum legal ceiling for handset subsidy currently stands at 330,000 won.
Principala problema prezentata pentru vanzarile nu chiar atat de uimitoare ale Samsung Galaxy S6 si Samsung Galaxy S6 Edge pare sa fie data de subventiile scazute aplicate de catre operatorii de telefonie mobila din Coreea de Sud, legea impiedicandu-i pe acestia sa reduca preturile terminalelor cu mai mult de aproximativ 250 de dolari, insa operatorii au oferit initial subventii de numai 193 dolari, acestea crescand in weekend-ul anterior.
Avand in vedere ca inaintea lansarii Samsung Galaxy S6 si Samsung Galaxy S6 Edge se anuntau cifre de 20 de milioane de precomenzi facute de catre operatorii de telefonie mobila din intreaga lume pentru cele doua terminale, ceea ce vedem acum demonstreaza faptul ca Samsung nu pare sa fi reusit sa convinga utilizatorii ca merita sa cumpere noile sale smartphone-uri care, in unele cazuri, costa mai mult decat iPhone 6 si iPhone 6 Plus.